Studiesekretær til IBC Hovedforløb

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

En af vores mangeårige studiesekretærer er på vej på efterløn, og vi søger derfor en ny kvik og initiativrig studiesekretær til et dynamisk teamsamarbejde.

Om jobbet 
Du får sammen med dine kollegaer i studieadministrationen ansvaret for de administrative opgaver inden for hovedforløbet og vil arbejde med en bred vifte af opgaver af både administrativ, kommunikativ og økonomisk karakter:

  • Holdadministration
  • Eksamensadministration
  • Indberetninger
  • Fakturering
  • Betjening af interne og eksterne undervisere og elever
  • Mundtlig og skriftlig kommunikation med vores hovedforløbsvirksomheder
  • Ad hoc opgaver.

Dine kvalifikationer 

  • Du har som minimum en kontoruddannelse og gerne erfaring fra en lignende stilling.
  • Du besidder gode it-kompetencer og helst erfaring med Lectio som studieadministrativt system.
  • Du arbejder struktureret og kan hurtigt sætte dig ind i nye opgaver.
  • Du ser muligheder frem for begrænsninger.
  • Du har fremragende kommunikationsevner og forstår vigtigheden af god kundepleje.
  • Du fungerer godt både selvstændigt og i teams, og værdsætter godt kollegaskab
  • Du er en energisk person med en humoristisk sans.

Det vigtigste er, at du er initiativrig og motiveret for at opnå resultater i en travl hverdag.

Vi tilbyder 
Et spændende job i en travl hverdag med varierende opgaver og muligheder for personlig udvikling. 

Arbejdstiden er normalt 37 timer/uge med fleksible arbejdstider, men deltid er også en mulighed. 

Stillingen er tidsbegrænset, foreløbigt på et år, med eventuel mulighed for forlængelse.

Ansættelsesforhold 
På IBC ønsker vi, at vores medarbejdere repræsenterer samfundet bredt, og vi ser frem til din ansøgning uanset din baggrund – vi vurderer kun ud fra kvalifikationer og kompetencer. 

Løn og ansættelsesvilkår fastlægges i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT efter forhandling.

Arbejdssted 
Dit primære arbejdssted vil være på Innovationsfabrikken i Kolding, men der kan forekomme situationer hvor du møder ind på en af vores andre lokationer.

Tiltrædelse 
1. juni 2023 eller efter aftale.

Ansøgningsfrist 
Ansøgninger behandles løbende frem til den 23. april 2024. 
Vi opfordrer derfor til, at du sender din ansøgning så tidligt som muligt. 

Alle kandidater vil få besked, når ansøgningsprocessen er afsluttet, og den rette kandidat er fundet. 

Vil du vide mere? 
Du kan læse mere om Hovedforløbet på www.ibc.dk/hovedforløb. Du er også velkommen til at kontakte administrativ leder Malene Seifen på tlf.: 7224 1767, hvis du har spørgsmål.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=adfe448f)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

IBC International Business College, Birkemosevej, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6027088

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet