Systemstærk og selvkørende debitorbogholder søges! DeLaval A/S

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du initiativrig, selvstændig og en engageret kollega? Kan du sørge for daglig indhentning af indbetalinger i banken og bogføring af disse? Og har du gode kommunikationsevner, hvor professionalisme og empati er i fokus? Så er denne stilling måske noget for dig.

DeLaval søger en dygtig og selvkørende debitorbogholder til deres kontor i Kolding, hvor du bliver en del af et socialt velfungerende team, som i dag består af tre medarbejdere. Du kommer som bogholder selvstændigt til at varetage arbejdsopgaver indenfor debitorområdet og får eneansvaret for området.  Du vil efter behov også assistere kundeserviceteamet med administrative opgaver.

Dine arbejdsopgaver som debitorbogholder vil være:

  • Opfølgning på tilgodehavender
  • Løbende opgaver med ansvar for debitor
  • Kredittjek
  • Forbedre processer og rutiner
  • Fremsende rykkerskrivelser og inkassostyring
  • Udsende fakturakopier og kontoudtog
  • Sikre kreditgrænser
  • Afregning af konto og afstemninger
  • Generel kundekontakt
  • Afklare uløste problemer med vores serviceteknikkere og afdelingschefer
  • Opdatere og registrere nuværende og nye kunder
  • Daglig bogføring

DeLaval tilbyder dig:

  • En arbejdsplads med gode faglige og personlige udviklingsmuligheder
  • Et velfungerende team bestående af tre hjælpsomme kolleger, hvor høj kvalitet og godt humør er naturligt
  • Velordnede arbejdsforhold med løn- og ansættelsesvilkår, der modsvarer dine kvalifikationer


Kvalifikationer og kompetencer

Vi søger en person med følgende profil:

  • God erfaring med kundekontakt, inkassostyring, bogføring samt effektivisering af rutiner og administration
  • Er selvstændig, fleksibel og initiativrig
  • Har gode samarbejdsevner og har nemt ved at påtage sig nye arbejdsopgaver
  • Har gode kommunikationsevner både mundtlig og skriftlig i dansk og engelsk
  • Det er en fordel at have erfaring med SAP men ikke et krav
  • Microsoft Office 365-erfaring

 

Praktiske oplysninger

Stillingen er en fast stilling på fuldtid, og vi ønsker stillingen besat fra den 1. maj 2024 eller tidligere.

Virksomheden tilbyder en god og struktureret introduktion og oplæring og ser frem til at få dig ombord på deres team.

Der er mulighed for hjemmekontor efter behov.

Virksomheden har beliggenhed på Merkurvej 5, 6000 Kolding.
 

Søg jobbet

Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team A/S.


Temp-Team

Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark.
Vi har 40 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.

Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

TEMP TEAM A/S - Kolding, Vonsildvej, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5975399

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet