BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du flere års erfaring med lagerkoordinering og trænger du til nye udfordringer? Er du god til at holde overblik, se muligheder og skabe relationer? Vil du være med til at sætte skub i forandringer, skabe resultater og gå forrest?
Så har du nu muligheden. Til den daglige drift på vores lager i Kolding, søger vi en erfaren Team Koordinator.
Du vil få ansvaret for den daglige drift på lageret, som består af i alt 31 kolleger heriblandt vikarer, fordelt på to skift (dags- og aftenhold).
Du skal trives i opgaver, der indebærer:
- At sikre et produktivt samarbejde
- At skabe, implementere og vedligeholde driftsprocesser
- At udfordre, effektivisere og optimere arbejdsgangene, så vi i fællesskab kan performe bedre
- At støtte den igangværende implementering af vores nye IT-system, Business Central
- At være forandringsambassadør på gulvet – du skal gå forrest på nye tiltag og vise medarbejderne, hvordan man gør
- Administrative opgaver i vores lagersystem, vagt- og ferieplanlægning, fraværsregistrering m.m.
Derudover forventer vi, at du er med til at håndhæve virksomhedens regler og politikker, samt bidrager til et ryddeligt og sikkert arbejdsmiljø.
Vi er Gram Equipment A/SGram Equipment A/S er en international virksomhed med hovedsæde i Kolding, der designer, producerer og servicerer produktionsmaskiner og -linjer til iscremesindustrien.
Vores lager er opdelt i varemodtagelse, QC, pluk og pakkeri. Du vil få ansvaret for varemodtagelse og pluk. Lageret lægger i forlængelse af vores produktion, og via en gangbro kan du gå direkte over i vores administrationsbygning. Du vil derfor altid være tæt på de kollegaer, du samarbejder med på tværs af afdelinger.
Din nærmeste leder vil være vores Logistics & Warehouse Manager. I et tæt samarbejde vil I træffe beslutninger og sparre med hinanden.
Vi tilbyder løn efter overenskomst og lokalaftaler, samt sundhedsforsikring, kurser og kantineordning.
Dine kompetencer er vigtige for osVi forventer at du har en solid erfaring fra en lignende stilling (minimum 5 år), hvor du har haft ansvaret for den daglige drift på et lager eller i en produktion, meget gerne med tekniske produkter.
Derudover forventer vi, at du:
- Kan kommunikere tydeligt, både overfor timelønnede og ledelse
- Har erfaring med eksekvering af forandringer indenfor sikkerhed, produktivitet og kvalitet
- Arbejder selvstændigt og kan bevare det fulde overblik
- Er detaljeorienteret og kritisktænkende med en løsningsorienteret tilgang
- Har stærke organisatoriske færdigheder og fremstår tillidsfuld og relationsskabende
- Har stærke IT-kompetencer (Microsoft Office)
- Har erfaring med ERP systemer (kendskab til Business Central er en fordel)
- Taler og skriver engelsk
Sidst, men ikke mindst, er det vigtigt at du har et kundefokuseret mindset, og du ved med din analytiske og løsningsorienterede tilgang, at planlægning skal prioriteres.
Er du interesseret?Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Logistics & Warehouse Manager Kerim Özdemir på tlf. +45 22 68 69 14.
Send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi kalder løbende til samtale.
Tiltrædelse hurtigst muligt.
Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Gram Equipment A/S, Nordager, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5923794