BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du resultatorienteret og kan du stå i spidsen for en engageret gruppe af kontormedarbejdere med en række vigtige opgaver? Så er jobbet som tilsynschef for supporten i Tilsynscenter Syd måske det næste skridt i din karriere?
Ledelse og driftsansvar Tilsynscenter Syd er et af tre tilsynscentre i Arbejdstilsynet. Vi er 156 ansatte, heraf 95 medarbejdere, som udfører tilsynsarbejde. Vi fører tilsyn med alle typer virksomheder og arbejdsopgaver. Vi er på den måde i kontakt med hele arbejdsmarkedet og skal være med til at sikre et sikkert og sundt arbejdsliv for alle, der arbejder i Danmark.
Som myndighed træffer vi afgørelser og vejleder om god forebyggelse.
Som tilsynschef for vores supportere bliver du en del af tilsynscentrets chefgruppe. Chefgruppen arbejder tæt sammen og har et fælles ansvar for at løse og udføre tilsynscentrets opgaver. Chefgruppen i TC Syd består af en tilsynsdirektør samt 6 tilsynschefer. Endvidere indgår du i samarbejdet mellem de 3 tilsynscentre og Arbejdsmiljøfagligt Center med henblik på at styrke faglighed, kvalitet og ensartethed på tværs af Arbejdstilsynet.
Supporten har følgende hovedopgaver fordelt på
- Support til centrets tilsynsførende og planlægning af effektive ruter for de tilsynsførende, herunder telefonisk support til de tilsynsførende.
- Administrative opgaver i forhold til sagsstyring af reaktioner, vi sender samt virksomhedernes tilbagemeldinger, fristforlængelser mv. på reaktionerne.
- Sagsbehandling af aktindsigter.
- IT-support med tæt samarbejde til vores IT-afdeling i København, samt daglig support til vores medarbejdere i centret.
- Controlling og produktionsstyring i de 4 tilsynsgrupper.
- Opgaver i Arbejdstilsynets Call Center og omstilling.
Du skal have et skarpt fokus på drift og produktion samt effektivitet. Du skal motivere medarbejderne og være i stand til at omsætte Arbejdstilsynets overordnede mål til konkrete indsatser og resultater. Ligesom du skal understøtte, at der skabes gode samarbejdsrelationer både internt og eksternt.
Bliv vores nye kollega Du har en stærk lederprofil og kan skabe trivsel, arbejdsglæde og resultater gennem en motiverende og anerkendende lederstil. Du har gennemslagskraft og kan kommunikere klart om mål, forventninger og beslutninger.
Derudover forestiller vi os, at du har en relevant akademisk baggrund eller tilsvarende uddannelse, og at du har:
- erfaring fra arbejde for en myndighed
- erfaring med styring af en større driftsopgave og med personaleledelse
- evne til at koordinere, planlægge og styre mange forskellige ressourcer og opgaver på samme tid
- god forståelse for IT, herunder sagsbehandlingssystemer
- lyst til at indgå i en chefgruppe og til aktivt at være med til at udvikle opgaveløsning og samarbejde
- integritet og høj personlig etik
Du ansættes på kontraktvilkår med aflønning i løngruppe 1 (lønramme 37) og ansættelse sker som udgangspunkt på åremål for en 5-årig periode. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg. Ansættelse sker efter rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten.
Spørgsmål og ansøgning Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at sende en mail til tilsynschef Lene Teilberg ltr@at.dk / tlf. 7220 9551 eller til tilsynschef Mikael Stark mish@at.dk / tlf. 7220 9397.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-partner Lone Clausen, Beskæftigelsesministeriets Koncern HR på tlf. nr. 2250 3847.
Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.
Vi skal have din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest onsdag den 25. oktober 2023.
Vi forventer, at gennemføre samtaler i uge 45 – 47.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Arbejdstilsynet Tilsynscenter Syd Kolding, Eltangvej, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5924413