BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du klar til at tage næste skridt i din karriere og blive en del af vores velfungerende økonomiafdeling? Vi søger en barselsvikar for en af vores dygtige controllere. Som controller hos os vil du spille en central rolle i vores økonomiske styring. Du er medansvarlig for, at de lovgivningsmæssige krav og standarder inden for regnskab overholdes. For at lykkes med opgaven vil du arbejde tæt sammen med de øvrige teams på tværs af organisationen og bidrage til at understøtte og optimere vores processer.
Dine opgaver vil omfatte:
- Aconto fakturering af projekter samt håndtering af slutafregning til kunder
- Opfølgning på forkalkulationer for at sikre præcise budgetter og omkostningskontrol
- Udarbejdelse af efterkalkulationer og opfølgning på realiseret dækningsgrad
- Ansvar for afslutning og lukning af projekter
- Opfølgning på igangværende arbejde
- Fakturering af salgsordrer
- Bogføring af indbetalinger fra debitor samt opfølgning herpå
- Kundeoprettelse og generel vedligeholdelse af debitorkartotek
- Ad hoc
Du kan forvente et afvekslende og udfordrende job, hvor du i høj grad selv er med til at sætte præg på din arbejdsdag. Vi har en flad ledelsesstruktur, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Hos os vil du møde et uhøjtideligt og inspirerende arbejdsmiljø med masser af godt humør og kollegialt fællesskab, hvor vi stiller krav til hinanden på en anerkendende og respektfuld måde.
Dine kvalifikationer:
- Relevant uddannelse inden for økonomi, finans eller regnskab.
- Erfaring med debitorstyring
- Erfaring med projektøkonomi ses som en fordel.
- Stærke analytiske færdigheder og en grundlæggende forståelse for økonomisk styring.
- Erfaren bruger af Excel og du har flair for systemer
- God kommunikationsevne og du er god til at arbejde selvstændigt såvel som i teams.
- Teamplayer og forstår værdien af det gode samarbejde
- Er handlekraftig, målrettet og struktureret
- Behersker dansk og engelsk i skrift og tale - Vores koncernsprog er engelsk.
Hvem er vi?
Vi er en virksomhed i kraftig vækst. Gennem de seneste år har vi løbende ansat dygtige medarbejdere for at styrke vores allerede stærke hold. Vi har ambitiøse vækstmål, og tilbyder en spændende arbejdsplads og de bedste kolleger.
Vi tilbyder gode ansættelsesvilkår, personaleforening, fitness-faciliteter, kantineordning m.v.
For at søge stillingen bedes du sende din motiverede ansøgning og dit personlige CV via nedenstående link snarest muligt. Vi behandler ansøgningerne løbende og stopper processen, når den rigtige kandidat viser sig.
Om Riis Group:
Om RIIS Group: RIIS er en veletableret virksomhed inden for butiks- og indretningsbranchen. Vores partnersegmenter er hovedsageligt indenfor retail, restaurant / café, kontor og modeindustrier. Vi guider vores kunder gennem etableringen og videreudviklingen af deres brand.
RIIS har i samarbejde med vores kunder etableret butikker i både Europa, Mellemøsten, Australien, Asien, Amerika og Afrika. RIIS Group beskæftiger omkring 160 medarbejdere, hvoraf hovedparten har base på hovedkontoret i Kolding.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
RIIS retail A/S, Gejlhavegård, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6137407