BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du flair for ledelsesbetjening på et højt niveau, kan du understøtte ledelsesopgaver i alle tænkelige sammenhænge, og er du bare altid klar til at tage ansvar for en opgave? Så er du den medarbejder, vi søger i Arbejdstilsynets Tilsynscenter Syd.
Ledelsesunderstøttelse, udvikling og implementering Tilsynscenter Syd er et af tre tilsynscentre i Arbejdstilsynet. Vi fører tilsyn med alle typer virksomheder og arbejdsopgaver – altså hele arbejdsmarkedet – i det syd- og sønderjyske område. Centret ledes af en chefgruppe, der består af en tilsynsdirektør og 6 tilsynschefer.
Som medarbejder i ledelsessekretariatet refererer du direkte til tilsynsdirektøren, i forskellige opgaveløsninger kan du også referere til en eller flere af tilsynscheferne. Ledelsessekretariatets formål er at understøtte tilsynsdirektøren og cheferne i deres ledelsesopgaver, så de har det bedste beslutningsgrundlag for såvel den strategiske centerledelse som for den daglige driftsledelse.
I ledelsessekretariatet befinder du dig tæt på beslutningsprocesserne, og det er derfor vigtigt, at du befinder dig godt med at navigere i krydsfeltet mellem understøttelsen af en stabil drift af centret og ad hoc-opgaver vedrørende fx implementering af nye sagsgange, planlægning af centeraktiviteter eller organisationsudvikling.
De primære opgaver i sekretariatet er bl.a. at:
- løse PA-opgaver for tilsynsdirektøren
- bære ansvarlig for ekspedition af HR-opgaver lokalt i centret i samarbejde med chefgruppen og Beskæftigelsesministeriets HR.
- være ansvarlig for forberedelse af chefmøder, udarbejdelse af indstillinger, kvalificering af materiale og efterfølgende opfølgning.
- planlægge og være ansvarlig for afholdelsen af arrangementer, møder og seminarer i centret
- ansvarlig og medansvarlig for at tilrettelægge og indgå i udviklingsprojekter og implementering af nye tiltag fx i centret, i den enkelte gruppe eller på tværs af Arbejdstilsynet.
- understøtte kommunikation i centret.
Bliv vores nye kollega Vi forventer, at du har en relevant akademisk baggrund eller tilsvarende. Du har lyst til og måske erfaring med ledelses- eller direktionsbetjening, hvor du samarbejder med en chefgruppe om opgaver, der veksler mellem langsigtet planlægning og hurtige ad hoc-opgaver.
Derudover forestiller vi os, at du:
- kan arbejde selvstændigt, effektivt og struktureret
- er fleksibel og serviceminded og har mod på en dagligdag, hvor der kan opstå mange forskellige typer af opgaver
- har et godt blik for processer, organisations- og interessentforståelse samt problemløsning
- kan formidle budskaber klart og forståeligt både mundtligt og skriftligt
- er god til at samarbejde og har den situationsfornemmelse og forståelse for fortrolighed, som er nødvendig i en rolle, hvor du ofte vil få kendskab til viden, som hører til i chefrummet.
Du bliver ansat som fuldmægtig efter overenskomsten for akademikere i staten eller anden overenskomst afhængig af din uddannelse. Du vil referere til tilsynsdirektøren.
Spørgsmål og ansøgning Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte tilsynsdirektør Hanne Sofie Tromborg Olsen på tlf.nr. 7220 9632 eller på mail ho@at.dk .
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Jóna Thomsen i Beskæftigelsesministeriets HR på tlf.nr. 7220 5272.
Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer alle interesserede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer senest onsdag den 11. oktober 2023.
Vi forventer at holde samtaler i uge 43 og 44.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Arbejdstilsynet Tilsynscenter Syd Kolding, Eltangvej, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5914669