BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger flere dygtige medarbejdere til at indgå i vores forskellige teams i Løn.
Vores kerneopgave er "I fællesskab laver vi rigtig løn til medarbejderne, søger refusion og yder support", så hvis du kan se dig selv ind i det, er det nu du skal søge.
Vi har 2 ledige stillinger. En fast stilling og et barselsvikariat der forventes besat pr. 1. februar 2024. I udgangspunktet er stillingerne normeret til 37 timer pr. uge.
Din arbejdsplads vil ligge centralt placeret i Kolding, og er nærmere bestemt Bredgade 1, på 2. sal.
Fast stilling som lønkonsulent i Løn og Ferie:
I stillingen som lønkonsulent i Løn og Ferie kan vi tilbyde dig at arbejde i et team med fælles ansvar for opgaveløsningen, men med egne afdelinger inden for flere af kommunens forvaltninger.
Opgaverne spænder fra kvalitetssikring af oprettelse af medarbejdere, udarbejdelse af ansættelsesbreve, beregning af anciennitet, understøttelse af vores decentrale brugere i lønspørgsmål, samt diverse andre lønrelaterede opgaver.
Barselsvikariat som lønkonsulent til Sygdom og Barsel:
I stillingen som lønkonsulent i Sygdom og Barsel vil opgaverne bestå i administration af sygefravær og barsel herunder sikre og kvalitetssikre refusionsanmodninger, sikre partshøringer og afgørelser er i korrekt flow, samt kontakt med kommunens ledere, medarbejdere, sygedagpengeafdelinger og Udbetaling Danmark.
Om dig:
Vi ser gerne at du har en eller flere af nedenstående kvalifikationer:
- Uddannet indenfor kontor- og administration
- Er effektiv, og tager initiativ, men samtidig er grundig og systematisk
- Du er serviceminded, både overfor kollegaer, men også udadtil i organisationen
- Du trives i en travl hverdag, og kan bevare overblikket
- Trives med at du aldrig efterlader et tomt bord når dagen er omme.
- Du er i besiddelse af godt humør, og en god humor.
- Erfaring med løn-opgaven er et plus men ikke et krav
Hvem er vi:
I Løn er vi 14 dygtige og engagerede medarbejdere fordelt i Løn og Ferie, Sygdom og Barsel og CF Løn SD Brugeradministration, samt en afdelingsleder.
Pr. 1. januar 2024 hører vi til i Koncernøkonomi i den nye By- og Fællesforvaltning.
Vi er en afdeling der ikke står stille, og som hele tiden kigger efter nye løsninger til at udføre vores opgaver bedst muligt. Vi er professionelle med en uformel omgangstone. Kan du se dig selv i en afdeling hvor drift og udvikling går hånd i hånd er det nu du skal søge.
Som systemer bruger vi bl.a. EG Silkeborg Data, Prisme 365, NemRefusion, Acadre Web, samt officepakken.
Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen vil blive fastlagt efter principperne om lokal løndannelse i henhold til stillingens funktioner og ansøgers kvalifikationer.
Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:
Afdelingsleder Maria Qvist Haugstrup, 79792257 eller faglig koordinator Dorte Winge, 79792244.
Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Søg stillingen".
Ansøgningsfrist og samtale:
Ansøgningsfrist er onsdag den 13. december 2023. Hvis du udvælges til samtale vil du modtage en indkaldelse til samtale i din digitale postkasse senest fredag den 15. december 2023.
Samtaler forventes afholdt onsdag den 20. december 2023
Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffe/børneattest, når loven kræver det, eller stilling i øvrigt berettiger til det.
Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=ede3bead)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Kolding Kommune - Centralforvaltningen, Bredgade, Bredgade, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5951908