Vi søger en kursussekretær med øje for salg og service

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Der vil være med til at gøre en forskel for vores lærlinge og kursister på AMU SYD.

 

I vores kursussekretærgruppe kommer vi til at mangle en selvstændig medarbejder, som med sikker hånd kan administrere kursister og lærlinge inden for specifikke brancher samt arbejde bredt i alle brancher.

 

Du får en alsidig rolle, hvor du udfører følgende opgaver:

  • Administration af AMU-kurser, indkaldelser af vores kursister, opkrævninger, bestillinger af prøver, udstedelse af beviser, herunder kontakt til kursister, jobcentre, A-kasser og virksomheder
  • Du får en stor berøringsflade med de øvrige i administrationen, ledere og underviserne.
  • Uddannelsesvejledning ift. AMU SYDs kurser og uddannelser
  • Sekretærfunktion for lokale uddannelsesudvalg
  • Vejledning om forskellige former for godtgørelse, som kan søges, når man deltager på AMU-hold
  • Kundebetjening – både via mail, telefon og personligt
  • Salg af kurser og forplejning
  • Debitoropfølgning
  • Diverse ad hoc-opgaver
  • Arbejde i følgende systemer: Studie+, Navision, Visma, BAT, TUR mfl.

 

Som kursussekretær på AMU SYD har du bl.a. glæde af:

  • Dygtige, engagerede kolleger på tværs af vores mange brancher
  • Et arbejdsmiljø, der er præget af godt humør, stor hjælpsomhed og en uformel, afslappet omgangstone
  • Indflydelse på egen opgaveplanlægning
  • Personlig udvikling og efteruddannelse
  • Et job med ansvar, udviklingsmuligheder og en bred kontaktflade på tværs af organisationen.
  • Betalte spisepauser
  • Fast løn og gode pensionsvilkår.

 

Du er den rette kursussekretær, hvis du besidder disse kompetencer:

  • Du er en stabil teamplayer, der trives med en bred kontaktflade og tværgående samarbejde
  • En systematisk tilgang til opgaverne, så tingene bliver korrekt og rettidigt udført med dig som afsender
  • Med øje for detaljen arbejder du selvstændigt og proaktivt i en varieret hverdag
  • Din evne til at samarbejde og kommunikere tydeligt i både skrift og tale skinner igennem i den daglige dialog med både kursister, virksomheder og kolleger
  • Du motiveres af mennesker og forstår vigtigheden af samspil og relationer, ligesom din positive attitude og dit gode humør kommer til udtryk, selv når tempoet går højt
  • Du har kendskab til og gerne erfaring med uddannelsesadministration inden for Erhvervsuddannelser og AMU-området
  • Du kan genkende dig selv i vores værdier: Fællesskab – Ansvarlighed – Ordentlighed og Fleksibilitet

 

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er 30-37 timer pr. uge - primært mellem kl. 07-16.

Du vil referere til afdelingsleder Janni Enselmann, som du også er velkommen til at kontakte på 2524 0744, hvis du har spørgsmål til stillingen.

 

Løn og ansættelse sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige område OAO-S-Fællesoverenskomsten. Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejder HK STAT.

 

Din ansøgning

Du bedes sende din ansøgning, vedlagt CV, eksamensbeviser og andre relevante dokumenter til kursussekretaer@amusyd.dk

 

Ansøgningsfrist 7. januar 2024. Samtaler forventes afholdt 15.-16. januar.

AMU SYD ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. 

Vi glæder os til at høre fra dig. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

AMU SYD Hovedafdeling, C F Tietgens Vej, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5954030

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet