BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Der vil være med til at gøre en forskel for vores lærlinge og kursister på AMU SYD.
I vores kursussekretærgruppe kommer vi til at mangle en selvstændig medarbejder, som med sikker hånd kan administrere kursister og lærlinge inden for specifikke brancher samt arbejde bredt i alle brancher.
Du får en alsidig rolle, hvor du udfører følgende opgaver:
- Administration af AMU-kurser, indkaldelser af vores kursister, opkrævninger, bestillinger af prøver, udstedelse af beviser, herunder kontakt til kursister, jobcentre, A-kasser og virksomheder
- Du får en stor berøringsflade med de øvrige i administrationen, ledere og underviserne.
- Uddannelsesvejledning ift. AMU SYDs kurser og uddannelser
- Sekretærfunktion for lokale uddannelsesudvalg
- Vejledning om forskellige former for godtgørelse, som kan søges, når man deltager på AMU-hold
- Kundebetjening – både via mail, telefon og personligt
- Salg af kurser og forplejning
- Debitoropfølgning
- Diverse ad hoc-opgaver
- Arbejde i følgende systemer: Studie+, Navision, Visma, BAT, TUR mfl.
Som kursussekretær på AMU SYD har du bl.a. glæde af:
- Dygtige, engagerede kolleger på tværs af vores mange brancher
- Et arbejdsmiljø, der er præget af godt humør, stor hjælpsomhed og en uformel, afslappet omgangstone
- Indflydelse på egen opgaveplanlægning
- Personlig udvikling og efteruddannelse
- Et job med ansvar, udviklingsmuligheder og en bred kontaktflade på tværs af organisationen.
- Betalte spisepauser
- Fast løn og gode pensionsvilkår.
Du er den rette kursussekretær, hvis du besidder disse kompetencer:
- Du er en stabil teamplayer, der trives med en bred kontaktflade og tværgående samarbejde
- En systematisk tilgang til opgaverne, så tingene bliver korrekt og rettidigt udført med dig som afsender
- Med øje for detaljen arbejder du selvstændigt og proaktivt i en varieret hverdag
- Din evne til at samarbejde og kommunikere tydeligt i både skrift og tale skinner igennem i den daglige dialog med både kursister, virksomheder og kolleger
- Du motiveres af mennesker og forstår vigtigheden af samspil og relationer, ligesom din positive attitude og dit gode humør kommer til udtryk, selv når tempoet går højt
- Du har kendskab til og gerne erfaring med uddannelsesadministration inden for Erhvervsuddannelser og AMU-området
- Du kan genkende dig selv i vores værdier: Fællesskab – Ansvarlighed – Ordentlighed og Fleksibilitet
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er 30-37 timer pr. uge - primært mellem kl. 07-16.
Du vil referere til afdelingsleder Janni Enselmann, som du også er velkommen til at kontakte på 2524 0744, hvis du har spørgsmål til stillingen.
Løn og ansættelse sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige område OAO-S-Fællesoverenskomsten. Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejder HK STAT.
Din ansøgning
Du bedes sende din ansøgning, vedlagt CV, eksamensbeviser og andre relevante dokumenter til kursussekretaer@amusyd.dk
Ansøgningsfrist 7. januar 2024. Samtaler forventes afholdt 15.-16. januar.
AMU SYD ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
AMU SYD Hovedafdeling, C F Tietgens Vej, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5954030