Administrativ medarbejder til Familiecenteret

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Stærk og dynamisk administrativ profil søges til Familiecenteret.

 

Arbejdssted: Låsbyhøj, Nørregade 1, 6000 Kolding

Arbejdstid: 30 timer i ugen

 

Kan du lide at være med til at sikre, at dagligdagens drift kører? Og vil du gerne være en del af en arbejdsplads i fuld udvikling, hvor der er plads til nysgerrighed, høj faglighed og humor? Så kunne det være dig, vi gerne vil tilbyde et spændende job på Familieområdet.

Vores administrative medarbejdere løber alt for stærkt, og opgavebunkerne vokser, og derfor opretter vi nu en spændende stilling til den rette. Vi har brugt et år på at opbygge administrative rutiner, en samlet økonomi og et center, hvor høj faglighed og samarbejde på tværs er i centrum. Vi har været igennem en fusionering mellem forskellige afdelinger på Familieområdet, og er nu samlet i Familiecenteret. Der er ca. 300 medarbejdere i centeret. Ud over centerlederen er der fem afdelingsledere/teamledere, som administrationen understøtter i økonomi og drift. I Administrationen er vi, ud over afdelingsleder, to administrative medarbejdere, en arbejdstidsplanlægger og en koordinerende socialfaglig medarbejder på afløsning. Og nu glæder vi os til at byde velkommen til endnu en i teamet. Vi er placeret på to forskellige matrikler, og du vil få kontor på Låsbyhøj hvor de to andre administrative medarbejdere også har kontor.

Vi søger en administrativ medarbejder, der har en relevant uddannelse ift. opgaveløsningen, og som har erfaring fra og kan lide at arbejde med driften i en offentlig forvaltning. Dine opgaver bliver at understøtte organisationen ift. den daglige drift.

Vi tilbyder dig at blive en del af en arbejdsplads, hvor du får en vigtig rolle i at understøtte den udvikling, vi er i gang med. Dine tætteste samarbejdspartnere bliver din kollegaer i administrationen samt afdelingslederne på området. Der er god stemning, let til grin og en uformel omgangstone.

 

Vi tilbyder dig bl.a. følgende arbejdsopgaver – nogle af opgaverne deles med andre administrative medarbejdere:

  • Sekretær for møder i MED og AMR
  • Ind- og udskrivning af borgere i afregningssystemet
  • Sikre introplanlægning af nye medarbejder
  • Betaling af fakturaer
  • Praktisk planlægning og tilrettelæggelse af møder.
  • Indkøb og styring af indkøb.
  • Opsætning af it til nye medarbejdere.
  • Almene kontoropgaver såsom telefon, it og andre lignende opgaver.
  • Administrative ad hoc-opgaver.
  • Hjælpe kollegaer i ferietid mm.

 

Dine nærmeste kollegers primære opgave er bl.a. ledelsesunderstøttelse, budget, dokumentationssystem, betaling af fakturaer, økonomi og løbende opfølgning på samme, understøttelse af processer omkring retningslinjer og rammer. Det skal I skabe sammenhæng om så fordeling af opgaver sker bedst muligt og mest dynamisk og effektivt. Her har medarbejderne selv stor medindflydelse.

 

Vi kunne godt tænke os, at du matcher følgende profil på flere af punkterne:

  • Du er skarp på it-systemer, og hvis du ikke kender dem, har du lyst til at sætte dig ind i dem
  • Du kender til MED-systemet – eller har lyst til at sætte dig ind i det
  • Du har erfaring fra en kommunal forvaltning, gerne social/ børneområdet.
  • Du kan stille de undrende spørgsmål, som skaber udvikling i afdelingen.
  • Du har gode kommunikative kompetencer.
  • Du har sans for tal, økonomi og skriftlighed.
  • Du er systematisk og driftorienteret.
  • Du kan forholde dig til relevant lovgivning.
  • Du kan selvstændigt opspore svar og træffe en beslutning, når der ikke altid ligger en facitliste.
  • Du er struktureret og målrettet, men kan også navigere i, at der kommer akutte opgaver, og at to do-listen nogle gange må vente til i morgen.
  • Du er kvalitetsbevidst og kan arbejde selvstændigt med opgaverne.

Hvad tilbyder vi dig?

  • Du bliver en del af et skønt fælles miljø på Låsbyhøj
  • Du får mulighed for at sætte dit præg på opgaverne
  • Du får fleksibel arbejdstid med flexsystem.
  • Du får adgang til gratis sundhedsordning
  • Du får adgang til massageordning (mod mindre betaling på 100 kr. per gang)
  • Du får adgang til kantine med lækker og sund mad

 

Dine kommende kolleger er kendetegnet ved at være engagerede, iderige, modige og faglig dygtige. Der er en høj trivsel og stor imødekommenhed.

Ledelsestilgangen er åbenhed, ordentlighed og tillidsbaseret, med en høj grad af indflydelse i det daglige arbejde. Vi arbejder med en anerkendende og samarbejdende dialog og forventer, at alle tager ansvar for, at opgaven løses med høj kvalitet og effektivitet. 

Vi arbejder ud fra et fælles børne- og ungesyn

Kolding Kommunes fælles børne- og ungesyn er, at alle børn og unge gør det bedste, de kan. Det er et syn, som anerkender børnene og de unge fuldt ud som mennesker, og som emmer af tillid.

Kolding Kommunes fælles børne- og ungesyn er:

 

Alle børn og unge gør det bedste, de kan

Det er et fælles børne- og ungesyn, som bygger på tre værdier, der danner grundlag for medarbejdernes fælles tilgang til arbejdet med børn og unge i Kolding Kommune.

De tre værdier nedenfor er således med til at udfolde børne- og ungesynet.

  1. At være barn og ung er en værdi i sig selv
  2. Alle børn og unge har de bedste intentioner, og ønsker at klare sig godt i livet
  3. Alle børn og unge har ret til at være medskabere af egen udvikling, læring og liv

Se evt. mere her: https://www.kolding.dk/politik/politikker-og-strategier/faelles-borne-og-ungesyn/

På Familieområdet har vi endvidere en Ambition om at være trædesten i familiens vej, til et meningsfuldt liv for barnet. Det gør vi ved at træffe faglige og hensigtsmæssige beslutninger i et tværfagligt samarbejde om et sammenhængende tilbud.


Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen bliver fastsat efter principper for lokal løndannelse i henhold til ansøgerens kvalifikationer.

Stillingen er med tiltrædelse pr 1. september 2023, og er på 30 timer i ugen.

 

Er der spørgsmål, er du mere end velkommen til at tage kontakt til:

Afdelingsleder for Administration og Afløsning: Marianne Kaalund Nøhr på telefon 23676033.

 

Ansøgningsfrist og samtaler: Ansøgningsfrist er 18. juni, og vi afholder samtalerne den 23. juni, så vi har aftalerne på plads inden sommerferien indtræder. Sæt derfor kryds i kalenderen allerede når du søger.

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.



Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=15f82e77)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Kolding Kommune - Tinghøj, Tingvejen, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=15f82e77&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5835754

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet