Administrativ medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Stærk administrativ profil med lyst til beboerkontakt søges til Døgncenter for socialpsykiatri Marielund.

Efter 28 år på posten har vores administrative medarbejder valgt at gå på efterløn. Derfor leder vi nu efter en ny medarbejder til at overtage opgaverne. Er du passioneret omkring daglig drift og ønsker du at være en del af en arbejdsplads i konstant udvikling, hvor nysgerrighed, høj faglighed og humor værdsættes? Så kunne du være den, vi søger til en spændende stilling inden for socialpsykiatrien.

På Døgncenter for Socialpsykiatri Marielund vil du blive mødt med smil, og her værner vi om hjemlig hygge og fællesskab mellem kollegaer, beboere og medarbejdere. Vi huser 35 mennesker med sindslidelser og stræber efter at møde hver enkelt, hvor de er, i en ligeværdig relation. Vi er nysgerrige på at udforske, hvordan vi sammen med beboeren kan finde en vej til et mere selvstændigt og værdigt liv – en opgave som også den administrative medarbejder bidrager til, eksempelvis ved at forklare huslejeopkrævninger og håndtere administrationskonti.

Vi søger en administrativ medarbejder med relevant uddannelse og erfaring fra offentlig forvaltning, der trives med driftsarbejde og værdsætter afveksling i hverdagen, hvad enten det er besøg fra en beboer, budgetoverblik eller hjælp til en kollega. Dine primære opgaver vil være at understøtte organisationens daglige drift fra din placering på Sygehusvej 10. Som det første ansigt besøgende møder, vil en vigtig del af dit arbejde også være at byde velkommen og vejlede gæster og samarbejdspartnere.

Vi tilbyder følgende arbejdsopgaver, hvoraf nogle understøttes af et centralt team:

  • Bogføring og afstemning
  • Budgetlægning og -opfølgning
  • Understøttelse af ledelsen med konsekvensberegninger mv.
  • Beregning af husleje
  • Administration af beboerkonti
  • Støtte til de årlige lønforhandlinger
  • Håndtering af ansættelser og fratrædelser
  • Indkøb og indkøbsstyring
  • Oprettelse af nye medarbejdere og brugere i systemerne
  • Opsætning af IT for nye medarbejdere
  • Almindelige kontoropgaver som telefonpasning, mødereferater m.m.
  • Administrative ad hoc-opgaver

 

Vi ser gerne.

  • Er dygtig til IT-systemer og villig til at lære nye systemer at kende
  • Har kendskab til eller er villig til at lære MED-systemet
  • Har erfaring fra kommunal forvaltning, gerne inden for socialområdet
  • Stiller spørgsmål, der fremmer udvikling
  • Besidder stærke kommunikative kompetencer
  • Har flair for tal, økonomi og skriftlig kommunikation
  • Er systematisk og driftsorienteret
  • Har forståelse for relevant lovgivning
  • Kan arbejde selvstændigt og træffe beslutninger
  • Er struktureret og målrettet, men fleksibel ift. akutte opgaver
  • Er kvalitetsbevidst og kan arbejde selvstændigt med dine opgaver

 

Hvad tilbyder vi:

  • En måneds overlap med den nuværende administrative medarbejder for indføring i jobbet
  • En stilling på 34 timer ugentligt. Har du et andet ønske, så lad os tale om det.
  • Tæt samarbejde med beboere, kollegaer og ledelsen.
  • Netværk med administrative medarbejdere fra andre centre
  • Mulighed for at sætte dit præg på arbejdsopgaverne
  • Adgang til gratis fysioterapi
  • Gode parkeringsforhold og eget kontor

 

Selvværd og sammenhæng – vores tilgang

Vi er nysgerrige på borgerens liv, ønsker og drømme, og støtter borgeren i at tage ansvar i voksenlivet. Med udgangspunkt i Selvværd og Sammenhæng går vi borgerne i møde med tilgangen:

  • Stil spørgsmål før du giver svar
  • Skab mening sammen med borgeren
  • Gør det muligt

Derudover har vi fem leveregler, som er vores pejlemærker for mødet med borgerne:

  • Gå borgeren i møde
  • Sæt fællesskabet i spil
  • Det er borgerens plan/aftale
  • Alt indenfor din radar er dit ansvar
  • Tal et sprog, som alle mennesker forstår

 

Du kan læse mere om forvaltningens vision Selvværd & Sammenhæng på Kolding Kommunes hjemmeside:  selvvaerdogsammenhaeng.dk .

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen bliver fastsat efter principper for lokal løndannelse i henhold til ansøgerens kvalifikationer. Der indhentes straffeattest.

Stillingen er med tiltrædelse pr 1.6.2024

Nærmere oplysninger

Er der spørgsmål, er du mere end velkommen til at tage kontakt til centerleder Janni Pallesen på mail jeri@kolding.dk eller ved at kontakte administrativ medarbejder Helle Lind på tlf 79798800 Ansøgning sendes elektronisk via knappen "send ansøgning" under stillingsopslaget

Ansøgningsfrist: Ansøgningsfrist er 17 april. Vi indkalder kandidater til samtale 19. april

Samtaler forventes afholdt d. 24. og 25.  april om formiddagen.


Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=1b795b5a)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Kolding Kommune - Døgncenter for Socialpsykiatri Marielund, Sygehusvej, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6016928

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet