Bliv kvalitetsudvikler i Kolding Kommunes nye hjemmehjælpsorganisation

dato

Vi skaber en helt ny afdeling, der understøtter en helt ny organisering, der går i luften den 1. april 2025. Har du mod, kreativitet, designmuskler og ikke mindst lyst til at være med på denne fantastiske rejse, og har du høje faglige ambitioner og brænder for at skabe værdi for borgere – så læs videre.

Har du høje faglige ambitioner og brænder du for at skabe værdi for borgere, medarbejdere og for organisationen? Har du mod, kreativitet, design muskler og ikke mindst lyst til at være med til at skabe en helt ny afdeling i Hjælp i Hjemmet – helt fra starten og med på vores helt fantastiske rejse. Faglig Kvalitet og Læring der understøtter en helt ny organisering der går i luften den 1. april 2025.

Hjælp i Hjemmet er Kolding Kommunes nye organisering af hjemmehjælp og sygepleje.

Hjælp i Hjemmet arbejder målrettet med visionen Selvværd og Sammenhæng i vores stræben efter at opfylde borgernes behov for tilpasset, individuelt tilrettelagte og sammenhængende forløb. Som et led i den udvikling, skal vores kollegaer understøttes til en refleksiv og frisættende praksis, hvor deres ageren ud fra deres faglige vurderinger, bliver påskyndet med et øget ansvar i dagligdagen.

 

Vil du være med til at bidrage til borgersikkerheden ved at understøtte en sikker og lærende organisation præget af høj kvalitet? SÅ er det lige dig vi glæder os til at møde.

 

Om jobbet:

Du vil få en central rolle i forhold til en række opgaver inden for kvalitetsudvikling fx i forhold til arbejdet med de retningsgivende dokumenter. Sammen med dine kolleger bliver din kerneopgave at understøtte en lærende og sikker organisation, af høj kvalitet, hvor vi hver dag går på arbejde for at gøre det endnu bedre for vores borgere. Retningen for vores arbejde er lagt, men vejene dertil er under opbygning og nogle endnu ikke fundet - veje som du skal være med til at finde og træde på.

Vi tilbyder
Et job, hvor du vil indgå i et helt nyt team og dermed være med fra starten. Et team fra start ønsker at sætte nye standarder for måden hvorpå vi skaber kvalitet og løbende forbedringer med værdi for kommunens borgere.

Du bliver en del af en afdeling, som består af medarbejdere, der arbejder bredt med kvalitets, udviklings- og læringsopgaver på tværs af Senior-, Sundheds-, og Fritidsforvaltningen, samt på nogle områder på tværs af forvaltninger                                        

Vi er et helt nyt team og vi vil hinanden og ved, at vi sammen kan skabe de bedste resultater gennem fælles mål og teamsamarbejde.


Eksempler på dine opgaver:

  • Udarbejde og opdatere faglige retningslinjer for herefter rådgive, undervise og vejlede personalet i driftsområder.
  • Løse forskellige kvalitetsopgaver alt efter kvalifikationer fx i forbindelse med anbefalinger fra tilsyn og forbedringsinitiativer.
  • Tovholder på planlægning, koordinering og gennemførelse af projekter og processer, udviklingstiltag, workshops, ledermøder og temadage på tværs

Af faglige kompetencer lægger vi vægt på, at du:

  • Har en sundhedsfaglig baggrund som social og sundhedsassistent.
  • Gerne bred klinisk erfaring.
  • Gerne erfaring som projektleder eller procesleder på forskellige typer af opgaver.
  • Har erfaring fra en politisk styret organisation og gerne fra kommunalt regi
  • Kan formidle og kommunikere komplekse problemstillinger i et tydeligt sprog
  • Har indsigt i og gerne erfaring med kvalitetsudvikling i et bredt perspektiv herunder gerne erfaring med systematisk forbedringsarbejde
  • Har indsigt i, og gerne erfaring med at udarbejde retningsgivende dokumenter, samt anvendelse af dokumentstyringssystemer

Af personlige kompetencer lægger vi vægt på, at du:

  • Er selvtilrettelæggende, struktureret og har overblik - også når det går stærkt
  • Er nysgerrig, modig og tør udfordre eksisterende praksis  Du er kreativ og kan tænke nye veje ind i opgaveløsningen
  • Har gode samarbejds- og kommunikationsevner.
  • Kan arbejde selvstændigt, men også samskabende
  • Trives i en hverdag med afveksling i opgaverne
  • Deler og investerer tid og faglighed med dine kolleger
  • Har humor, værdsætter og bidrager til et godt kollegaskab

 

Løn og ansættelsesvilkår:

Tiltrædelse 1. marts 2025 eller efter aftale.
Stillingen er på 37 timer ugentligt.

Du ansættes som selvtilrettelægger med løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse, samt kvalifikationer.

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte

Nynne Katrine Døssing, Afdelingsleder Faglig Kvalitet og Læring på tlf. 30583004

Ansøgningsfristen d. 2. januar 2025
Samtaler afholdes d.13. januar 2025

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Søg stillingen".


Alle stillinger er fuldtidsstillinger medmindre andet er angivet. Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Overvejer du at flytte til Kolding? Læs mere om mulighederne for at bo og leve i Kolding på www.komtilkolding.dk


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=9d9734f3)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Kolding Kommune - Senior-, Sundheds- og Fritidsforvaltning SSF, Ålegården, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6159390

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet