BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du se dig selv som kontorassistent i et af Danmarks største beredskaber, så er det nu, du har muligheden.
Vi kan tilbyde ansættelse på en helt speciel arbejdsplads, hvor det at løfte i flok er omdrejningspunktet for at få hverdagens udfordringer til at hænge sammen.
Du bliver en del af vores lille stab, der varetager en bred portefølje af administrative opgaver.
Du vil få en bred berøringsflade både internt og eksternt, hvorfor det er vigtigt, at du er serviceminded og imødekommende.
Dine arbejdsopgaver:
Der vil være mulighed for et hen af vejen, at sætte sit egen præg på stillingen, der blandt andet indbefatter de nedenstående arbejdsopgaver.
Personaleadministration eksempelvis:
- Ferieopgørelse.
- Lønindberetning.
- Indberetning af barsel og fravær.
Uddannelsesadministration eksempelvis:
- Udarbejdelse af deltageroversigter.
- Oprettelse af begivenheder i Assign.
- Udsendelse af tilmeldingsbekræftelser.
Administration af brandsyn eksempelvis:
- Varsling af brandsyn.
- Kalenderbooking.
- Statistik for området.
Øvrige opgaver eksempelvis:
- Praktiske opgaver i forbindelse med events, f.eks. afvikling af nytårsparole mm.
- Administrativ sagsbehandling af forsikringsskader.
- Deltage i telefonvagten i åbningstiden for staben.
- Praktiske opgaver i forbindelser med mødeklargøring og afrydning mv.
Baggrund og kompetencer:
Vi forestiller os, at du er kontoruddannet. Om du har erfaring efter endt elevtid eller ej, er ikke af afgørende betydning for os.
Vi kan godt leve med, at du ikke kan alt fra start af, når blot du har potentialet til at lære det. Til gengæld er den rette attitude og loyal optræden i alle henseender af afgørende betydning for os.
Din funktion er af udførende karakter, hvilket du forstår og trives med.
I øvrigt:
Du kan sparre med en medarbejder fra en anden afdeling, som tidligere har siddet med flere af de ovenstående opgaver, ligesom du kan sparre med vores administrationskommunes HR Løn afdeling. I det daglige arbejde kommer du dog til selv at sidde med de ovenstående opgaver, hvorfor du skal have mod på dette.
Om os:
TrekantBrand er et af landets største redningsberedskaber. Selskabet sikrer tryghed for de mere end 250.000 borgere, der bor i vores 5 ejerkommuner (Kolding, Fredericia, Middelfart, Vejen og Billund). Vores kerneaktiviteter indebærer forebyggelse af samt udrykning til hændelser vedrørende blandt andet brand, færdselsuheld, oversvømmelse og miljøudslip.
Vi udfører desuden en række sideaktiviteter med separate budgetter og regnskaber for flere af vores ejerkommuner.
Praktisk:
Din arbejdsplads er placeret på Caspar Müllers Gade 2-4 i 6000 Kolding.
Der er tale om en fuldtidsstilling.
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.
Tidsplan: Deadline for ansøgninger: 04-10-2023. Samtaler 1. runde: Uge 41 2023. Samtaler 2. runde: Uge 43 2023.
For yderligere informationer kontakt: Stabschef Thomas Sørensen. Tlf. 23 99 67 60. Mail: Thomas.sorensen@trekantbrand.dk
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=541d9dfb)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Kolding Kommune - Trekantbrand, Bredgade, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=541d9dfb&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5909393