BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du arbejde med events og formidling?
Gør en bæredygtig forskel: Bliv en del af et stærkt event- og formidlingsteam
Affald og genbrug berører alle borgeres hverdag. Hvis vi skal være endnu bedre til at genbruge og genanvende, skal vi nå ud i alle hjørner og kroge. Derfor søger Redux - Affald og Genbrug løbende nye event- og formidlingsmedhjælpere til holdet, der får budskaber om genbrug og ressourcer ud over rampen til borgere i alle aldre i Kolding Kommune.
Arbejdssted:
Redux – Affald og Genbrug, Bronzevej 3 og 6, 6000 Kolding
Arbejdstid: I gennemsnit 20-25 timer i måneden.
Ansættelsestidspunkt: Løbende.
Hvad kan vi tilbyde:
Masser af hands on-erfaring med events og kommunikation!
Du vil sætte dit fingeraftryk på Redux’ ansigt udadtil. Og du får indblik og erfaring fra livet i en afdeling, hvor der er fuld fart på både drift og udvikling. Du bliver del af et ungt, kreativt og stærkt eventteam, der har det både godt og sjovt sammen. Vi sørger selvfølgelig for at lære dig op, så du er godt rustet med viden om affald og genbrug.
Så hvad skal jeg lave?
Lidt af hvert! Hver uge er vi i kontakt med mange engagerede borgere gennem vores digitale platforme. Her kan du få lov til at spille en afgørende rolle, når du udvikler og producerer indhold til vores sociale medier. Vi afvikler events, hvor vi laver møbelhacks og uddeler gratis møbler til nye studerende. Vi besvarer spørgsmål om alt fra affaldsbeholdere til afløbsrens. Vi udvikler genbrugslege om sortering og serverer kaffe på genbrugspladserne. Vi tager telefonopkald fra borgerne, vi opdaterer sorteringsguide, og hjemmeside. Vi hjælper til i Skatkammeret, hvor institutioner i Kolding Kommune kan hente overskudsmaterialer fra virksomheder.
Funktioner:
Kan du se dig selv i en eller flere af disse ting?
• Afvikle events: fragte, sætte op, pakke ned. Repeat!
• 1:1-dialog med borgere
• Afvikle aktiviteter for børnehaver, skoler og institutioner i formidlingstjenesten Re:lab - og workshops for alle aldre i Bronzehallen.
• Hjælpe med at skabe liv på sociale medier som Instagram, Facebook og Pinterest
• Opdatering af sorteringsguide og hjemmeside
• Bruge hænder og evner til at bygge møbler, aggregater eller andre dele af rammerne for vores events.
Når du har fået et godt indblik i stort og småt, forventer vi også at trække på din hjælp til borgerhenvendelser og administrative opgaver. Vores events ligger oftest i eftermiddags- og aftentimerne på hverdage - og i dagtimerne i weekenden. Vagter i Re:lab og Skatkammeret ligger som regel i dagtimerne.
Kvalifikationer:
Kan du beskrives sådan her?
Du er selvfølgelig miljøbevidst og ønsker at formidle budskaber om bæredygtighed. Og så er du
• Udadvendt, smilende og en god kommunikatør
• Opsøgende og serviceminded
• Selvstændig, stabil og ansvarsbevidst
• … og så har du kørekort!
Vi ønsker altid at have et team af eventmedarbejdere, som supplerer hinanden rigtig godt.
Skriv derfor gerne i din ansøgning, hvilke(n) profil(er) du ser dig selv som:
• Et strukturmenneske, med flair for planlægning og procesoverblik
• En ordkløver, som sætter en ære i have styr på grammatik og let forståeligt sprog.
• En digital formidler, med styr på de sociale medier og som enten er, eller drømmer om, at blive skarp til at fotografere, filme og videoredigere.
• En kreativ materialenørd med hænderne skruet rigtigt på og som kan se potentiale for nyt liv i genbrugsmateriale
Hvem er vi?
Redux - kort fortalt
Vi er en del af By- og Udviklingsforvaltningen. Vi er i alt 90 ansatte, som omsætter for 110 mio. kr. om året. Vi drifter fem genbrugspladser og tømmer kommunens 1.500 miljøstationer. Vi sørger for, at det affald, som borgerne afleverer på genbrugspladserne, lander hos de rette virksomheder til genanvendelse.
Om By og Udviklingsforvaltningen
I By- og Udviklingsforvaltningen arbejder vi for at styrke og udvikle hele kommunen som en attraktiv bosætnings-, oplevelses- og vækstkommune. Vi vil være et skridt foran og skabe positive forandringer og et ambitiøst fællesskab. Her er højt til loftet, frie rammer og dermed rig lejlighed og plads til din faglige og personlige udvikling.
Om Kolding Kommune
By- og Udviklingsforvaltningen er én af fem forvaltninger i Kolding Kommune, som i alt beskæftiger omkring 8000 medarbejdere. I Kolding Kommune arbejder vi med afsæt i visionen "Kolding – sammen designer vi livet" og et mindset, vi kalder Borgerens Centrum, hvor vi på tværs af forvaltninger og faggrænser finder de bedste løsninger sammen med og for borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere.
Løn: I henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.
Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Vil du vide mere? Kontakt Eventkoordinator Niels på telefon 79 79 43 14 eller Teamleder Ulrik på 79791282. I ugerne 28-30 kan du pga. sommerferie, dog ikke fange nogen af dem på telefonen.
Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".
Ansøgningsfrist: 31. juli 2023
Ansættelsessamtaler: Vi afholder samtaler i uge 32.
Forvent at der vil være opstart med introduktion i uge 33.
Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune børneattest.
Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=e31917e6)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid
-Arbejdsgiver:
Kolding Kommune - Redux, Administration, Bronzevej, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=e31917e6&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5861885