Bliv en central del af vores neurologiske team som receptionist i et engageret arbejdsmiljø

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du klar til at være den første vores patienter ser, og give omsorg og personlig behandling med et smil? Vi søger en medarbejder der skal være frontfigur og have receptionen som det primære ansvarsområde

Du tilbydes en fastansættelse pr. 1. august 2025 eller efter aftale, på 37 timer ugentligt. Din arbejdstid vil ligge i tidsrummet fra kl.07.30 – 15.00. Vi er et dynamisk team på 6 sekretærer som alle er teamansvarlige inden for neurologiens specialer, men søger nu det 7 medlem til teamet. Du vil være et vigtigt bindeled i mellem patientkontakten, sygeplejersker, læger og sekretærer.

Vi forestiller os, at du har en baggrund som lægesekretær, sundhedsadministrativ koordinator eller er kontoruddannet. Erfaring med administrativt arbejde (ufaglært) kan også være vej ind i stillingen – afgørende er, at du besidder såvel de faglige som personlige kvalifikationer. Stillingen er omfattet af overenskomsten for sundhedsadministrativt personale.

Din funktion i receptionen, telefonbesvarelse og patientkontakt er kerneopgaver i ambulatoriet. Hver morgen laver vi sammen daglig gennemgang af planlagte funktioner og eventuelle ændringer, hvilket giver os en god start og en afvekslende arbejdsdag.

Vores afdeling består af ca. 100 ansatte fordelt på to etager, hvoraf vores akutte sengeafsnit er beliggende på plan 7, og ambulatoriet er beliggende på plan 2. Vi behandler patienter inden for flere neurologiske sygdomme, herunder sklerose, bevægeforstyrrelser, epilepsi, ALS, hovedpine mf, samt vi tilbyder neurofysiologiske undersøgelser.

Vi søger en receptionist:

  • Der er omstillingsparat og kan trives i en hverdag, hvor ændringer kan og vil ske
  • Der kan arbejde selvstændigt og tage ansvar, med samtidig være en teamplayer
  • Der har et positivt sind og gode kommunikationsevner
  • Der har humor og kan bidrage til et godt arbejdsmiljø
  • Der har gode IT-kundskaber og med sundhedsfaglig erfaring, så som SAK, lægesekretær eller almen sundhedsfagligt interesse
Vi kan tilbyde:

  • Et udfordrende og afvekslende job
  • God introduktion/onboarding med afsæt i dine nuværende kompetencer og potentialer
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Et stærkt tværfagligt samarbejde og en glad holdånd
  • Gode kolleger, der løfter i flok og hvor humor og omsorg er en del af hverdagen
  • Frihed under ansvar og stor mulighed for medindflydelse
  • Mulighed for deltagelse i sociale arrangementer, julefrokoster, sommerfester mm.
Du kommer blandt andet til at arbejde med:

  • Telefonbetjening og vejledning
  • Patientmodtagelse i receptionen
  • Booking og indkaldelse af patienter
  • Tværfaglige arbejdsopgaver i rul med kolleger
  • Journalhåndtering til kommuner, forsikringer mm
  • Skabe overblik over lægeprogrammer og fordeling af lokaler
  • Ad hoc opgaver, daglige driftsopgaver og praktiske gøremål
Nærmere oplysninger på stillingen fås ved henvendelse til oversygeplejerske Jens Erik Mortensen på telefon: 76360340 eller 40841291.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning via link, hurtigst muligt, og senest den 15. juni 2025.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 19. juni 2025 i tidsrummet fra kl. 12.00 – 15.00.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Sygehus Lillebælt Kolding Sygehus, Sygehusvej, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-06-2025; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/c6329edd-5a1b-4950-9748-97b9d269a26e

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet
Opslag fra vores lokale erhvervAnnoncørbetalt indhold
Boliger til salg i Kolding

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER AF DIN BOLIG

FÅ TRE GRATIS SALGSVURDERINGER

Adresse
Dine oplysninger deles med op til tre lokale ejendomsmæglere, som efterfølgende vil kontakte dig vedr. salgsvurdering.