BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi er en digital platform for vikarer og virksomheder. Gennem vores digitale platform forbinder vi over 50.000 brugere med over 500 virksomheder i Danmark og Sverige og håndterer alt papirarbejdet digitalt og problemfrit. Vi er på en mission om at disrupte en støvet og traditionel branche og det er vores ambition at blive Nordens førende. Med en bruttoomsætning på ca. 50 mio. i år, er vi på en vild rejse! 🚀
Som Customer Success Manager...
...har du ansvaret for at sikre, at vi altid leverer de bedste kandidater til vores opgaver samt den bedste service til både brugere og kunder - det er hjertet af vores forretning!
Du vil blive en del af vores lille team i Kolding og konkret står du for at passe vores telefon, mail og chat og sørge for at vores kunders behov bliver løst. Dette inkluderer manuel matching til virksomheder, når det er nødvendigt, opfølgning og sikring af kvalitet på både kunde- og brugersiden.
Dine opgaver og ansvar:
-
Point of contact ved spørgsmål fra vores kandidater eller virksomheder via chat, email og telefon.
-
Manuel matching af last-minute jobs med kandidater og virksomheder - find rette kandidat til kunden.
-
Kvalitetssikring af udførte opgaver herunder opfølgning på lavt vurderede kandidater eller virksomheder.
-
Strategisk planlægning vedrørende, hvordan vi bedst hjælper de enkelte kunder.
-
Derudover er vi et start-up med en go-getter attitude, så der kommer med garanti andre løbende opgaver, hvor vi skal bruge dit skarpe hoved!
Om dig:
-
Du bor i Kolding eller omegn.
-
Du har en entrepreneur gemt i dig og er klar til at tage medejerskab i vores mission.
-
Du er struktureret og detaljeorienteret og kan have mange bolde i luften.
-
Du kan koordinere, organisere og være midtpunkt mellem mange interessenter.
-
Du er naturlig nysgerrig, proaktiv og har viljen til at lære.
-
Din energi og dit drive smitter af på dem omkring dig.
-
Du trives i en start-up kultur hvor der bliver knoklet på alle fronter.
-
Du har eventuelt tidligere erfaring med Customer Success/Experience i en scale-up eller erfaring i branchen.
Hvad vi kan tilbyde:
-
37,5 timer om ugen.
-
Fri ferie.
-
Mulighed for at komme tidligt ind i et hastigt voksende startup og få testet din indre entrepreneur.
-
Hvis du viser selvstændighed og proaktivitet, er der rig mulighed for at være med til at udvikle Temply på det strategiske plan i fremtiden og vokse hurtigt i rollen!
-
Et fedt kontor i Kolding by med alt hvad du behøver.
-
Et ungt team, hvor der er fart over feltet og plads til en øl fredag efter arbejde!
-
Mulighed for at deltage i fredagsbarer og diverse events på hovedkontoret i København.
Start: I første kvartal 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Temply ApS, Danneskiold-Samsøes Allé, 1434 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5965279