Frivilligcenter i Kolding lukker for renovering før ferien

dato

Frivillig Kolding meddeler, at de midlertidigt lukker deres hoveddør før planlagt sommerferie, med sidste arbejdsdag den 1. juli. Den daglige leder har besluttet at bruge lukkeperioden på at forbedre faciliteterne i deres nye lokaler ved banegården.

De ønsker at skabe bedre rammer for deres frivillige og besøgende efter en periode med stor tilstrømning af hjælpetrængende. Derfor har centret brug for hjælp til opgraderingsarbejdet og opfordrer interesserede til at melde sig via mail for at bidrage til byggeriet.