Kolding Egnsteater runder sæsonen af med tak og sommerønsker

dato

Kolding Egnsteater afslutter sæson 25/26 med et taknemmeligt tilbageblik på det forgangne år. Teateret udtrykker i et Facebook-opslag stor taknemmelighed over for både publikum, samarbejdspartnere, kunstnere, frivillige og alle, der har bidraget til succesfulde og mindeværdige forestillinger.

Selvom teatret holder sommerpause, vil der stadig være liv i bygningen. Teaterskolen Kolding arrangerer nemlig teatercamps for børn, der drømmer om scenelivet. Kolding Egnsteater ser allerede frem til næste sæson med nye forestillinger og teateroplevelser. Rigtig god sommer ønskes til alle!