Kolding Egnsteater afslutter sæson 25/26 med et taknemmeligt tilbageblik på det forgangne år. Teateret udtrykker i et Facebook-opslag stor taknemmelighed over for både publikum, samarbejdspartnere, kunstnere, frivillige og alle, der har bidraget til succesfulde og mindeværdige forestillinger.
Selvom teatret holder sommerpause, vil der stadig være liv i bygningen. Teaterskolen Kolding arrangerer nemlig teatercamps for børn, der drømmer om scenelivet. Kolding Egnsteater ser allerede frem til næste sæson med nye forestillinger og teateroplevelser. Rigtig god sommer ønskes til alle!
Kilde: Kolding Egnsteater