Ung Kolding-atlet sikrer sig podieplacering i Herning

dato

Tre atleter fra Kolding KFUM Atletik og Motion deltog i DM 5 km i Herning, hvor sol og varme satte sit præg på løbet. Klubbens egne meldinger fortæller om en dag med flotte præstationer trods det varme vejr.

Gry hentede en tredjeplads i kategorien for piger 18-19 år, mens Benjamin satte personlig rekord med en tid på 18:13 minutter. Trods hendes unge alder leverede Agnes også en imponerende indsats med en andenplads i U18-kategorien, selvom hun endnu ikke er officiel deltager til DM.