Stærk administrativ profil søges til Udbud og indkøb i Kolding Kommune (genopslag)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Arbejdssted: Centralforvaltningen, Koncernøkonomi, Udbud og indkøb

Ansættelsestidspunkt: 1. december 2023 eller tidligere

Fuldt tid:  37 t/uge

 

Kan du se dig selv varetage en vigtig administrativ rolle i en central udbuds- og indkøbsafdeling med mange forskelligartede arbejdsfunktioner og kan du bidrage med et højt fagligt engagement, godt humør og høj arbejdsdisciplin?

Om jobbet

Vi søger en kollega, der kan understøtte Indkøb- og udbudsmedarbejderne med nedenstående opgaver:

Følge op på og vedligeholde kommunens mange indkøbsaftaler, herunder:

  • Sikre at vores indkøbsaftaler er ajourførte med aktuelle oplysninger og gældende prislister.
  • Forestå controlling såsom priskontroller, aftaleopfølgning, statistikopgaver m.m.
  • Være i dialog med vores leverandører omkring manglende oplysninger og evt. fejlfaktureringer.
  • Foretage rettelser i indkøbssystemet samt oprettelse af aktiviteter i systemet.
  • Sikre at vores mange afdelinger og indkøbere anvender vores indkøbsaftaler.
  • Foretage beregninger for prisreguleringer, jf. diverse indeks.
  • Kunne lave udtræk fra vores analysesystem og levere data til systemet.
  • Indgå mindre indkøbsaftaler med leverandører.

Medvirke i implementering af nye indkøbsaftaler.

  • Oprette nye indkøbsaftaler i vores indkøbssystem.
  • Skrive nyheder, både i vores indkøbssystem og i nyhedsbreve til vores mange indkøbere.
  • Efter behov deltage i opstartsmøder med nye leverandører til Kolding Kommune.

Understøtte og hjælpe E-handelskoordinatoren med driften og supporten af indkøbssystemet Tellis.

  • Være medvirkende til at drifte og vedligeholde Tellis, således at de decentrale brugere hjælpes og guides ved konkrete indkøb.
  • Yde support til vores mange indkøbere omkring indkøbsaftaler generelt. Supporten er både telefonisk og pr. mail.
  • Diverse ad-hoc opgaver.

Kvalifikationer:

Vi søger en administrativ stærk kollega som brænder for at vedligeholde data og lave controllinger.

Du elsker Excel og er god til at foretage kontroller på en effektiv måde. Du har ikke behov for at kunne programmere eller andet i Excel, men skal være komfortabel med Pivottabeller, L-opslag og lignende funktioner. Derudover skal du være i stand til at forholde dig kritisk til data.

Du kan arbejde selvstændigt og være en del af et team med mangeartede opgaver.

Du har en åben og positiv tilgang til en hverdag med administrative arbejdsopgaver og hjælper gerne kollegaer med deres opgaver, når de har ferie eller har travlt. Du yder gerne hjælp på såvel telefon og via mail, til decentrale indkøbere med indkøbsrelaterede spørgsmål eller udfordringer.

Du har en struktureret tilgang til at håndtere mange opgaver på en gang, så der ikke er opgaver der bliver glemt.

Du har interesse for indkøbsområdet. Derudover er du struktureret og nysgerrig og kan lide at få noget fra hånden.   

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os at du kunne have en finansøkonom, administrationsbachelor, HA eller er uddannet kontorassistent. Du må gerne være nyuddannet. Vi forventer ikke, at du fra start kan løse alle opgaver men en forudsætning for at lykkes i jobbet er din nysgerrighed og din evne til at lære.  

Hvem er vi?:

Udbud og Indkøbsteamet består af 7 medarbejdere. Teamet har forskellige opgaver men hjælper hinanden på tværs med fokus på læring, forbedringer og optimeringer. Vi er en arbejdsplads med højt fagligt niveau, men har en afslappet omgangstone. Samarbejde og sparring på tværs i teamet vægtes højt.

Løn

Lønnen vil blive fastsat efter principperne for Ny Løn i henhold til stillingens funktioner og ansøgers kvalifikationer.

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Afdelingsleder Ina Hviid på telefon 7979 2293 eller team koordinator Camilla Schulz Michelsen på telefon 7979 1966.

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Søg stillingen".

Ansøgningsfrist: 11. oktober 2023

Ansættelsessamtaler: 23. oktober 2023

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=7a150721)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Kolding Kommune - Centralforvaltningen CF, Bredgade, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5914556

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet