BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
- med reference til Afdelingsleder
Aktiv Hvidevareservice A/S
Olaf Ryes Gade 7K, 6000 Kolding
www.ahs.dk
VIRKSOMHEDEN
Aktiv Hvidevareservice blev grundlagt for mere end 40 år siden. Siden da har de hjulpet både private, virksomheder og offentlige institutioner med en gennemført hvidevareservice og reparation af hvidevarer. Virksomheden har kundens tilfredshed i fokus og står stærkt i markedet med deres faglighed og erfaring.
Aktiv Hvidevareservice er en virksomhed, der kan hjælpe med reparation af hvidevarer i hele Danmark. Med montører fordelt over hele landet, sikrer man en hurtig og effektiv hvidevareservice og reparation af hvidevarer.
STILLINGEN
Efter en grundig introduktion i virksomhedens forretningsprocesser og virksomheden generelt, bliver den nye Kontorassistent (KA) en integreret del af virksomheden, KA vil indgå i et team bestående af 4 personer og vil opleve et åbent og uformelt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer, som vægter samarbejde, humor og det gode forhold til kunden og øvrige samarbejdspartnere.
OPGAVEN
Opgaverne, som er tilknyttet denne stilling er alsidige og den rette kandidat skal kunne tilgå arbejdsdagen med udgangspunkt i mange forskelligartede opgaver.
Det er en alsidig stilling med ansvarsfulde opgaver og gode muligheder for både personlig og faglig udvikling og den nye KA vil få stor indflydelse på egen hverdag. Der vil være en stor kontaktflade ud mod kunden samt øvrige samarbejdspartnere.
De væsentligste opgaver vil være:
- Kundekontakt på flere platforme
- Faktureringsopgaver
- Lettere bogholderiopgaver
- Rapportering til forsikringsselskaber og opfølgning på samme
- Være med til at optimere arbejdsprocesser
- Kontraktbehandling
- Administrative ad hoc-opgaver
Det forventes, at alle hjælper alle. Der kan derfor også forekomme arbejdsopgaver uden for eget ”domæne”.
KANDIDATEN
Den nye KA brænder for at yde troværdig og professionel kunderådgivning. Kandidaten kommer måske fra en tilsvarende stilling og søger nye muligheder.
Derudover bør du kunne nikke til følgende:
- Arbejder struktureret, selvstændigt og trives i et forandringsmiljø
- Robust og selvkørende – holde bolde i luften
- Har et højt engagement, drive og overblik til opnåelse af virksomhedens fælles mål
- Proaktiv, løsningsorienteret og dynamisk person
- Fleksibel og omstillingsparat
- Teamplayer og gode kommunikationsevner
- Trives i en hverdag, hvor 2 dage ikke er ens
Da stillingen er meget selvstændigt, er initiativ og evnen til at motivere og holde sig selv i gang meget vigtig. Der lægges desuden vægt på udadvendthed, overblik og en serviceorienteret indstilling.
UDDANNELSE
Relevant videregående uddannelse / erfaringer.
IT
Det forventes, at kandidaten har evner, interesse og flair for IT. Herunder bl.a. MS Office. Kendskab til Navision vil være en fordel.
SPROG
Dansk i skrift og tale. Gerne engelsk på et fornuftigt niveau.
DOMICIL
Kandidaten forventes at have eller tage bopæl i trekantområdet.
GAGEPAKKE
Der tilbydes en konkurrencedygtig lønpakke.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TARGET Headhunting ApS, Forskerparken 10, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: http://www.targetheadhunting.com/ledige-stillinger/?hr=show-job/161781&linkref=133272&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5902392