Assistance HR Partners A/S søger Personalekonsulent til Kolding

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en dygtig og dedikeret kollega, som dagligt brænder for at give vores kunder og kandidater den bedste service og oplevelse. Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du effektivt kan prioritere - og derved hurtigt skabe overblik over opgaver og deadlines.

Assistance HR Partners A/S rekrutterer inden for HoReCa området og vi er alle specialister indenfor køkken- og kantineområdet. Kendskab til segmentet er dog ikke et krav. Vi værner om vores kunder, vores vikarer og hinanden, og har hele tiden fokus på vores værdier og mål.

Din primære opgave vil være at servicere vores store kundeportefølge. Her vil du blive ansvarlig for at finde de helt rette kandidater til kunderne, og i denne proces vil dine arbejdsopgaver bl.a. indbefatte:

  • Matche kandidater med vores kunder med henblik på både vikariater og rekrutteringer
  • Sikre høj kandidat- og kundepleje
  • Skrive stillingsopslag
  • Screene kandidater og afholde personlige samtaler
  • Besvare telefonopkald og mails fra kunder, kandidater, vikarer og kolleger
  • Sikre at gældende GDPR-regler overholdes
  • Hjælpe vores vikarer med timeregistrering samt kundegodkendelser
  • Forefaldende kontorarbejde
Din arbejdstid vil primært være i tidsrummet 06:00-14.00 og eller 08.30-16.30. Stillingen er en 37 timers stilling, men der skal forventes fleksibilitet i travle perioder.

Hvem er du?
Vi ser gerne at du kommer med brancheerfaring indenfor vikarområdet eller indenfor HoReCa området. Du skal kunne arbejde med mange bolde i luften i højt tempo uden at tabe fokus, da vi i perioder har rigtig mange telefonopkald og opgaver, der skal lukkes asap.

Som person byder du ind med positivitet og godt humør. Du er udadvendt, dedikeret, struktureret og har en naturlig autoritet i din personlighed. Du er en holdspiller og sætter en ære i at spille dine kolleger gode, men du besidder også evnen til at kunne arbejde selvstændigt og kan træffe fornuftige beslutninger i en travl hverdag.

Dine kvalifikationer:

  • Du har gerne erfaring fra en lignende stilling
  • Du er servicemindet, imødekommende og engageret
  • Du har et højt energiniveau med et godt drive
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans
  • Du er toptunet IT-bruger og har en god datadisciplin – gerne erfaring med AXP
  • Du trives med at arbejde selvstændigt under ansvar
  • Du har viljen til at gennemføre dine projekter inden for planlagt deadline
  • Du er omstillingsparat og kan bevare overblikket, også når tingene går rigtig stærk
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale
  • Du kan fremvise straffeattest
Vi tilbyder:
Kan du nikke genkendende til ovenstående, så har du mulighed for at blive en del af vores fantastiske team på vores lokalkontor i Kolding og derved komme til at arbejde i Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau indenfor HoReCa, og en del af JKS-koncernen.

Der er tale om en fast stilling.

Du vil blive en del af et stærkt sammentømret team med en høj arbejdsmoral, hvor god energi og godt humør vægtes utrolig højt. Du samarbejder og sparrer dagligt med dine kolleger på kontoret i Kolding samt med kollegaer på vores øvrige lokalkontorer. Du får en leder, der lytter til dig og værdsætter din indsats.

Vi tilbyder et af landets største og stærkeste netværk. Årligt tilbyder vi intern konsulentuddannelse til udvikling og dygtiggørelse af dine kompetencer. Vi tilbyder en lønpakke, der tager udgangspunkt i dine kvalifikationer samt pension, sundheds- og tandforsikring, frokost- og frugtordning.

Ansøgning:
Lyder ovenstående som en stilling for dig, så send din ansøgning via Søg stillingen nedenfor.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, hvorfor vi løbende indkalder til samtaler. Dog venter vi gerne på den helt rette kandidat. Grundet vores privatlivspolitik modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.

Har du spørgsmål til stillingen, er du altid velkommen til at kontakte afdelingschef Tina Koldig på tlf. +45 60 43 01 84 eller HR-chef Kasper Reinhold på +45 61 63 07 35.

En del af dansk erhvervsliv siden 1995
Assistance HR Partners A/S er Danmarks største leverandør af køkkenpersonale og en del af JKS-koncernen. Vi har sammen med JKS over 40 kontorer i hele landet.

Udover vores fleksible vikarløsninger hos Assistance HR Partners A/S, hjælper vi også vores kunder med skræddersyede løsninger gennem de specialiserede brands Career A/S (rekruttering, onboarding og outplacement), Professionals A/S (IT-, ingeniør og økonomispecialister på freelance-basis) samt JKS.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JKS a/s, Kolding, Sdr. Ringvej, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5947410

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet