Barselsvikariat: Administrativ profil søges til at understøtte Familiecenteret

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vikariatet er med tiltrædelse pr. 1. juli 2024 og er på 30 timer.

Kan du lide at være med til at sikre, at dagligdagens drift kører? Og vil du gerne være en del af en arbejdsplads i fuld udvikling, hvor der er plads til nysgerrighed, høj faglighed og humor? Så kunne det være dig, vi gerne vil tilbyde et spændende barselsvikariat i Familiecenteret. 

Vi søger en administrativ medarbejder, der har en relevant uddannelse ift. opgaveløsningen, og som har erfaring fra og kan lide at arbejde med driften i en offentlig forvaltning. Dine opgaver bliver at understøtte organisationen ift. den daglige drift.

Vi tilbyder dig at blive en del af en arbejdsplads, hvor du får en vigtig rolle i at understøtte den udvikling, vi er i gang med. Din tætteste samarbejdspartner bliver dine kollegaer i administrationen samt afdelingslederne på området. Der er god stemning, let til grin og en uformel omgangstone. Du kommer fysisk til at sidde på Låsbyhøj, Nørregade 1 i Kolding.

Vi tilbyder dig bl.a. følgende arbejdsopgaver – nogle af opgaverne deles med andre administrative medarbejdere:

  • Ind- og udskrivning af borgere og opfølgning i afregningssystemet og dermed sikre, at alle indtægter afregnes korrekt i Familiecenteret
  • Sikre introplanlægning af nye medarbejdere
  • Betaling af fakturaer
  • Praktisk planlægning og tilrettelæggelse af møder
  • Indkøb og styring af indkøb.
  • Opsætning af it til nye medarbejdere
  • Almene kontoropgaver såsom telefon, it og andre lignende opgaver
  • Administrative ad hoc-opgaver
  • Hjælpe kollegaer i ferieperioder mm.
  • Sekretær for møder i MED og AMR

Dine nærmeste kollegaers primære opgave er bl.a. ledelsesunderstøttelse, budget, dokumentationssystem, betaling af fakturaer, økonomi og løbende opfølgning på samme, understøttelse af processer omkring retningslinjer og rammer.

Vi kunne godt tænke os, at du matcher følgende profil på flere af punkterne:

  • Du er skarp på it-systemer, og hvis du ikke kender dem, har du lyst til at sætte dig ind i dem
  • Du kender til MED-systemet – eller har lyst til at sætte dig ind i det
  • Du har erfaring fra en kommunal forvaltning, gerne social/børneområdet
  • Du kan stille de undrende spørgsmål, som skaber udvikling i afdelingen
  • Du har gode kommunikative kompetencer
  • Du har sans for tal, økonomi og skriftlighed
  • Du er systematisk og driftsorienteret
  • Du kan forholde dig til relevant lovgivning
  • Du kan selvstændigt opspore svar og træffe en beslutning, når der ikke altid ligger en facitliste
  • Du er struktureret og målrettet, men kan også navigere i, at der kommer akutte opgaver, og at to do-listen nogle gange må vente til i morgen
  • Du er kvalitetsbevidst og kan arbejde selvstændigt med opgaverne

Hvad tilbyder vi dig

  • Du bliver en del af et fælleskontor med en anden
  • Du får ca. 300 skønne kolleger
  • Du får mulighed for at sætte dit præg på opgaverne
  • Du får fleksibel arbejdstid med flexsystem.
  • Du får adgang til gratis sundhedsordning
  • Du får adgang til massageordning (mod mindre betaling på 100 kr. pr. gang)
  • Du får adgang til kantine med lækker og sund mad

Om Familiecenteret 

Dine kommende kolleger er kendetegnet ved at være engagerede, iderige, modige og fagligt dygtige. Der er en høj trivsel og stor imødekommenhed.

Ledelsestilgangen er åbenhed, ordentlighed og tillidsbaseret, og der er en høj grad af indflydelse i det daglige arbejde. Vi arbejder med en anerkendende og samarbejdende dialog og forventer, at alle tager ansvar for, at opgaven løses med høj kvalitet og effektivitet. 

Vi arbejder ud fra et fælles børne- og ungesyn

Kolding Kommunes fælles børne- og ungesyn er, at alle børn og unge gør det bedste, de kan. Det er et syn, som anerkender børnene og de unge fuldt ud som mennesker, og som emmer af tillid. En tillid til, at alle børn og unge i Kolding Kommune ønsker at klare sig godt i livet - og at de støttes i deres trivsel og udvikling gennem realistiske forventninger, der bygger på anerkendelse. En anerkendelse af barnets og den unges perspektiv, ressourcer, intentioner og potentialer.

Kolding Kommunes fælles børne- og ungesyn bygger på tre værdier, der danner grundlag

for medarbejdernes fælles tilgang til arbejdet med børn og unge i Kolding Kommune.

De tre værdier nedenfor er således med til at udfolde børne- og ungesynet.

  1. At være barn og ung er en værdi i sig selv
  2. Alle børn og unge har de bedste intentioner, og ønsker at klare sig godt i livet
  3. Alle børn og unge har ret til at være medskabere af egen udvikling, læring og liv

Se evt. mere her: https://www.kolding.dk/politik/politikker-og-strategier/faelles-borne-og-ungesyn/


Løn- og ansættelsesvilkår:

I henhold til gældende overenskomst. Lønnen bliver fastsat efter principper for lokal løndannelse i henhold til ansøgerens kvalifikationer.

Nærmere oplysninger: 

Er der spørgsmål, er du mere end velkommen til at tage kontakt til leder af administrationen Marianne Kaalund Nøhr på telefon 23676033.

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "send ansøgning" under stillingsopslaget

Ansøgningsfristen er den 15. maj 2024

Samtaler forventes afholdt den 24. maj 2024

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=45516a22)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Kolding Kommune - Tinghøj, Tingvejen, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6034209

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet