BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
- nyoprettet stilling på transformationsrejsen i international transportvirksomhed
Har du lyst til at komme helt tæt på virksomhedsledelse og blive bredt involveret i alle facetter af en transportvirksomhed? Så har vi en spændende stilling for dig.
Jobbet
Som direktionsassistent i en nyoprettet stilling refererer du til direktionen. Du vil få et bredt samarbejde med hele organisationen og komme til at arbejde med forskelligartede opgaver, hvor du vil kunne præge og skabe en stor del af din fremtidige stilling. Du bliver sparringspartner for ledelsen og tovholder på en række opgaver samt projekter i en international transportvirksomhed, der er på en spændende transformationsrejse.
Stillingen indeholder nogle faste opgaver, samtidig med at der vil være en række projekter og opgaver, der forudsætter, at du er proaktiv og udadvendt ift. profileringen af virksomheden internt, såvel som eksternt. Dine primære opgaver bliver:
- Deltagelse i virksomhedens strategiarbejde samt udarbejdelse af businessplaner samt implementering heraf.
- Deltage i og stå for udviklingsprojekter, fx arbejdet med ESG, CO2-aftryk, IT-projekter, markedsanalyser samt overvågning af lovgivning og lovforslag af betydning for Contrans.
- Tovholder på ledermøder og bestyrelsesmøder.
- Udarbejdelse af materiale til bestyrelsesmøder samt deltagelse i bestyrelsesmøder. Desuden stå for udarbejdelse af løbende rapportering til bestyrelsen.
- Stakeholderhåndtering, internt og eksternt.
- Intern kommunikation i form af newsletters og opdatering af personalehåndbog mv.
- Deltagelse i netværk, fx Dansk Erhverv samt Dansk Transport og Logistik (DTL) mv.
- Følge op på deadlines og aktiviteter.
Du forventes nødvendigvis ikke at være ekspert på de enkelte områder, men det er vigtigt, at du har stor lyst til at arbejde med forskelligartede opgaver og udbygge din forståelse for virksomhedens værdikæde i en dynamisk hverdag.
Kvalifikationer
- Minimum bacheloruddannelse, fx indenfor logistik, jura eller som produktionsingeniør.
- Du har et par års erhvervserfaring og økonomisk forståelse.
- Gode projektledelseserfaringer, hvor du evner at organisere, strukturere og prioritere mål og indsatser.
- God til at bevare overblik og samtidig gå i detaljen.
- Dygtig til at organisere og skabe struktur.
- Gode IT-kompetencer.
- Engelsk beherskes i skrift og tale.
- Beherskelse af tysk vil være en fordel.
Personlig profil
- Du er selvkørende, proaktiv og ansvarsbevidst.
- Du er initiativrig og selvstændig – med et strategisk blik for udvikling og god dømmekraft.
- Du har et struktureret overblik, sans for detaljer, gode skriftlige kommunikationsegenskaber og lyst til at arbejde med mange forskelligartede opgaver.
- Du har et can-do-mindset, hvor du udfordrer status quo og kommer med ambitiøse løsningsforslag.
- Du er en stærk rollemodel indenfor compliance og bæredygtighedsdagsordenen.
Succeskriterier
For at blive en succes i jobbet skal du være struktureret, opsøgende og samarbejdsorienteret.
- Du er loyal og kan håndtere fortrolige oplysninger.
- Du har organisationsforståelse og kan begå dig sikkert på alle niveauer – internt og eksternt.
- Du er tillidsvækkende og kvalitetsorienteret.
- Du har en positiv og smittende energi.
- Du har benene solidt plantet på jorden og kan håndtere et job med høje forventninger og korte tidsfrister.
- Du evner at styre flere opgaver parallelt.
- Du er selvstændig, skarp og proaktiv.
Ansættelsesforhold på markedsmæssige vilkår efter kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer, men du har selv betydelig indflydelse på arbejdstilrettelæggelsen og disponering af din tid under ansvar under hensyn til deadlines.
Om Contrans A/S
Contrans er en international transportvirksomhed indenfor transport af containere primært i Danmark og Nordtyskland.
Contrans beskæftiger 175 medarbejdere med mere end 10 nationaliteter. Vi råder over en flåde på 150 lastbiler og mere end 700 chassiser til transport af containere. Transportbranchen bærer et stort ansvar for Co2-udledningen og derfor har vi høje ambitioner – vores mål er at sænke Co2-udledningen med 45% inden 2030. Læs mere på https://contrans.dk/.
Hovedkontoret i Kolding har 25 funktionærer, og vi tilbyder en række af personalegoder for alle vores ansatte. Vi har fokus på trivsel og lægger vægt på, at alle medarbejdere kan udvikle sig, fagligt såvel som personligt.
Er du interesseret?
UnikRecruitment bistår Contrans ved denne rekrutteringsopgave. Virksomheden vil ikke blive bekendt med den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Kjærgaard, UnikRecruitment på 2222 4000 eller mk@unikrecruitment.dk. Ansøgningsfrist er snarest muligt
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
UnikRecruitment, Gammel Sellingvej, 8370 Hadsten
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6118074