HR Business Partner

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

HR Business Partner

Har du potentiale, lyst og faglighed til at være HR Business Partner i en spændende virksomhed inden for transport og logistik-området.

For en af vores kunder, i Storkøbenhavnsområdet, søger vi en kompetent, engageret og proaktiv HR Business Partner.
Du bliver en del af HR-afdelingen, der i øjeblikket består af 5 medarbejdere, herunder 2 lønkonsulenter, 2 HR Business Partner og en direktør. Vi dækker både Norge og Danmark.

Om jobbet

Med reference til direktøren for People & Culture er det din hovedopgave at klargøre løn og sikre en rettidig og korrekt udbetaling af løn til medarbejderne delvis i Norge og delvis i Danmark.
Du vil også have ansvaret for at administrere de refusionsprocesser der er i forbindelse med barselsorlov, tjenesterejser og andre forhold, hvor der kræves refusion.

Du bliver superbruger for virksomhedens personalesystem (BOB) samt for undervisning og vejledning af ledere i systemet. Du og en kollega vil skulle besvare indgående opkald eller interne mails fra ansatte og leverer support og vejledning vedrørende spørgsmål relateret til løn i henholdsvis Norge og Danmark.

Du vil også have ansvaret for diverse HR-projekter.

Nøgleopgaver

  • Klargøre løn og sikre en rettidig og korrekt udbetaling af løn til medarbejderne
  • Gennemføre en struktureret arbejdsproces, der inkluderer håndtering af dataudtræk fra tidsregistreringssystemet til lønsystemet
  • Administrere refusionsprocesser i forbindelse med barselsorlov, tjenesterejser eller andre relaterede situationer, hvor der kræves refusion
  • Besvare indgående opkald eller interne mails fra ansatte og levere support og vejledning vedrørende spørgsmål relateret til løn
  • Identificere eller rette eventuelle fejl i lønadministrationen samt udføre afstemninger for at sikre korrekte lønposter
  • Drift af virksomhedens personalesystem (BOB), herunder undervise i dette
  • Undervisning af kollegaer i forståelsen af deres lønsedler.
  • Medvirke til implementering af HR-systemer og efterfølgende drift/vedligehold
  • Projektleder på diverse HR-projekter – dette defineres løbende.
  • Understøtte afdelingens øvrige områder i forefaldende arbejdsopgaver
  • Diverse ad-hoc HR-opgaver samt løbende support til den HR-ansvarlige

 

 

Om dig

Du har minimum 3 – 5 års erfaring fra en lignende funktion i en HR-afdeling – gerne i en international virksomhed.
Du har en forretningsorienteret tilgang til udvikling af virksomhedens HR-ressourcer såvel optimering af afdelingens som dens arbejdsprocesser.

Færdigheder

Du behersker engelsk - og enten dansk eller norsk i skrift og tale.
Du har en god IT-systemforståelse, gerne erfaring med et eller flere HR-systemer og er superbruger i Excel, SAP og Visma-lønsystemer.
Arbejdet med Industriens overenskomster
Du er struktureret, analytisk og tænker forretningsorienteret – er vant til at overholde deadlines
og er ansvarlig og kvalitetsbevidst.
For dig er det naturligt at arbejde selvstændigt og nå helt i mål med opgaverne.

Personlige egenskaber og drivkraft

Du kan arbejde med detaljerne uden at miste overblikket og kan derfor holde mange bolde i luften
Du er engageret og proaktiv i håndtering af opgaver og løsninger.
Du brænder for at arbejde med mennesker, har empati og en entusiastisk og positiv tilgang til det at samarbejde.

Vi tilbyder

Et spændende og udviklende arbejdsmiljø, gode og engagerede kollegaer, samt en attraktiv gage- og pensionsordning.


Spørgsmål

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte partner Søren Kamp Mortensen  fra zubstanz på 25488050 eller skm@zubstanz.dk
 
Kan du se dig selv i stillingen, så send en ansøgning hurtigst muligt da vi løbende vil indkalde til samtaler.


Se mere på vores ansøgersite: https://zubstanz.ofir.com



Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=9e0c76b9)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Zubstanz, Pakhustorvet, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5930026

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet