Kolding Boldklub deler glæder og skuffelser efter weekendens fodboldkampe. Serie 1-holdet imponerede med en stærk 6-1-sejr mod Vinding SF, hvilket sikrede dem en plads i Serie 1 efter sommerferien.
Modsat måtte Serie 4 se deres drøm om oprykning briste med et 2-5-nederlag til Gauerslund, selvom holdet har vist stærk indsats igennem sæsonen. Klubben takker fans for støtten på både Pierre Park og i Gauerslund.
Kolding Boldklub ser frem mod den nye sæson og fortsætter med at værne om sammenholdet både på og uden for banen.
Kilde: Kolding Boldklub