Seest Boldklubs formand holdt båltalen ved Sankt Hans

dato

Tirsdag aften blev Sankt Hans-fejringen i Seest markeret med bål og fællesskab, hvor Jesper Bechmann, formand for Seest Boldklub, holdt årets båltale. Han fremhævede vigtigheden af fællesskab og frivillighed i bydelen og takkede de mange frivillige, der bidrager til det lokale foreningsliv.

Arrangementet fandt sted ved Seest Samling, der er kendt som samlingspunktet for lokalsamfundet, og tiltrak mange deltagere, som nød både fællesmad og legen omkring aftenens bål. Bechmann understregede, hvordan frivillige kræfter muliggør begivenheder som denne og opfordrede til at fortsætte det stærke engagement i lokalområdet.

Mest læste artikler