Munkensdam Gymnasium markerede afskeden med årets dimittender ved en festlig og højtidelig ceremoni. Arrangementet, der bød på taler, sang og musik samt uddeling af legater og beviser, satte punktum efter tre betydningsfulde år.
Der blev også sendt varme ønsker til eleverne på deres videre rejse, både i lastbilen rundt til familien og i fremtiden. Gymnasiet udtrykte en vis vemod ved afskeden, men ser frem til muligvis at ses igen til den kommende Mammutfest. Der blev også lykønsket til Koldings øvrige studenter med røde og blå huer.
Kilde: Munkensdam Gymnasium