Økonomimedarbejder søges til international virksomhed i Esbjerg med ansvar for regnskabs- og rapporteringsopgaver

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du klar til at tage en central rolle i økonomiafdelingen i en dynamisk og international virksomhed?
Har du erfaring som regnskabs- eller økonomiassistent, og er du klar til at bringe dine kompetencer i spil i en spændende stilling? Vi søger på vegne af vores kunde Babcock & Wilcox A/S en økonomimedarbejder til fast stilling i Esbjerg.

Hvad kan du se frem til?
Som økonomimedarbejder bliver du en nøgleperson i økonomifunktionen, hvor du vil arbejde med alt fra bogføring til rapportering til deres amerikanske hovedkontor. Du får masser af variation i opgaverne, og du vil have ugentlig kontakt med kolleger i USA. Derfor er det vigtigt, at du er komfortabel med at kommunikere på engelsk.

Dine arbejdsopgaver:

  • Bogføring af bilag og afstemning af regnskaber
  • Udarbejdelse af rapporter til hovedkontoret i USA
  • Budgettering, controlling og opfølgning i samarbejde med vores Controller for Clean Energy
  • Ansvar for anlægskartotek samt ugentlige likviditetsoversigter
  • Håndtering af momsopgørelser, INTRASTAT og andre indberetninger
  • Samarbejde med kreditor- og debitorbogholderi om betalinger, fakturering og rejseafregninger
  • Optimering af processer og deltagelse i udviklingsprojekter

Hvem er du?
Du har en solid baggrund og erfaring inden for økonomi og regnskab, hvor du trives med at tage ansvar for dine opgaver. Du arbejder struktureret og kan hurtigt sætte dig ind i nye opgaver. Selvom erfaring fra en lignende stilling er en fordel, er det vigtigste, at du er klar til at tage fat og bidrage aktivt til teamet.

Derudover forventer vi, at du:

  • Har minimum tre års erfaring fra en lignende stilling
  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale
  • Arbejder selvstændigt og proaktivt
  • Har gode IT-færdigheder samt erfaring med økonomisystemer, herunder gerne Oracle/Visibility (men det er ikke et krav)

Hvad kan vi tilbyde dig?

  • Et internationalt team med gode kolleger i Danmark, England og USA
  • Et fleksibelt arbejdsmiljø, hvor arbejdstiden som udgangspunkt er kl. 08.00-16.00/fredage kl. 15.30, men med mulighed for hjemmearbejde 1-2 dage om ugen
  • Løn efter aftale samt sundhedsforsikring og en attraktiv kantineordning

Er du klar til at tage det næste skridt i din karriere og blive en del af en virksomhed i vækst? Så send din ansøgning allerede i dag!

Der afholdes løbende samtaler, så vent ikke med at søge. 


Søg jobbet

Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.
Grundet GDPR modtager vi ikke cv og ansøgning via e-mail.

Temp-Team

Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og bemandingsbureau. Vi har 45 års erfaring inden for rekrutteringer til faste jobs og vikarløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi har fokus på høj kvalitet og tæt, personlig kontakt til både kandidater og kunder.

Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Temp-Team A/S - Kolding, Vonsildvej, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6111245

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet