Økonomimedarbejder til vækstende virksomhed i Kolding med ansvar for debitor- og kreditorbogføring

Profilbillede
dato

En af vores kunder vækster og i den forbindelse søger vi en økonomimedarbejder, som kommer til at indgå i et team med to andre kollegaer, stillingen er en fast stilling.

I jobbet som økonomimedarbejder har du en vigtig rolle for korrekt og rettidig bogføring samt den regnskabsmæssige behandling.

Dine primære opgaver vil være følgende:

Debitorbogføring:
• Bogføring og registrering af indbetalte fakturaer
• Bankafstemning
• Debitoropfølgning

Kreditorbogføring:
• Bogføring og betaling af leverandørfakturaer (kendskab til moms i DK, SE og NO er en fordel)
• Udlæg
• Bankafstemning

Diverse:
• Assistere ved måneds- og årsafslutninger
• Diverse andre opgaver indenfor økonomi 

For at blive en succes skal du kunne genkende dig selv i følgende:
Den ideelle kandidat arbejder selvstændigt, struktureret og brænder for at arbejde med tal. Du har en relevant uddannelsesbaggrund inden for økonomi, fx finansøkonom, kontoruddannet med speciale i økonomi, eller lignende. Rollen kræver, at du behersker dansk og engelsk både i skrift og tale. Derudover, er den en fordel, hvis du forstår de nordiske sprog.

Vi anvender Movex IT, (ligner AS400), hvorfor det er en fordel, hvis du har erfaring fra lignende ERP-systemer.

Vi kan tilbyde dig: 
Et spændende og udfordrende job med mulighed for selv at være med til at præge stillingen i samråd med din leder og kollegaer. Et godt miljø med gode kollegaer hvor man giver en hånd med, der hvor der er brug for det. Selvstændighed i tilrettelæggelsen af arbejdet med gode faciliteter beliggende i Kolding tæt ved motorvejen. Den daglige arbejdstid vil være placeret mellem kl. 8-16.

Virksomheden tilbyder:
Virksomheden har igennem 50 år opbygget personlige forhold med dyrlæger, landmænd og kæledyrsejere i hvert land og har i dag en tilstedeværelse i over 100 lande gennem deres sundhedsprodukter. Du vil blive del af en virksomhed hvor mennesker er nøglen til deres succes, og det er et vigtigt kendetegn for firmaet. De giver deres medarbejdere et godt arbejdsmiljø, hvor den enkelte person løbende kan udvikle sig.

Din ansøgning:
Kan du se dig selv i jobbet så send os gerne dit CV eller for yderligere informationer kontakt da Linda Fromsejer-Olsen på 41 21 14 20.

Vi vurderer løbende ansøgningerne, og der kan derfor indkaldes til interview før udløb af ansøgningsfristen.

Ser frem til at høre fra dig.

Hartmanns A/S er et nordisk konsulenthus med 140 medarbejdere, som skaber resultater i spændingsfeltet mellem mennesker og job. Vi arbejder inden for en række HR-områder - herunder rekruttering, rådgivning af ledige, Newplacement og vikarassistance. Hartmanns' konsulenter er specialister inden for deres fagområder og yder derfor sparring på højt niveau, til både kunder og kandidater.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

ACTIEF HARTMANNS, Nørregade, 6270 Tønder

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6125268

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet