BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Drømmer om en arbejdsdag, hvor nøgleordene er shipping, kundeservice og koordinering ?
Og ønsker du samtidig udvikling, gode kolleger og frisk luft, så er denne stilling måske noget for dig:
Randstad søger for Svane Shipping A/S, som er beliggende på Kolding havn, en ny kollega til stillingen som shippingassistent.
Svane Shipping er en international virksomhed beliggende på Kolding Havn, hvor de råder over 70.000 m2 pakhuse og terminaler.
De opbevarer, håndterer og videresender kundernes last via et internationalt netværk og optræder i rollen som totalleverandør inden for transport, håndtering og opbevaring af stort set alle typer bulk, stykgods og projektlast. De fleste af deres faciliteter ligger i forbindelse med hovedkontoret på Kolding Havn, men omfatter også terminaler på Vejle og Køge Havn.
Du bliver en del af et erfarent og stabilt team i en veldrevet virksomhed, hvor der bliver lagt stor vægt på trivsel.
om jobbet
Dine primære opgaver bliver at sørge for, at klareringen i forbindelse med anløb af skibe fungerer til alle parters tilfredsstillelse. Klareringen er alt det praktiske og administrative vedr. anløb af et skib: håndtering af dokumenter, personale, registreringer, formidling af kontakt og information til relevante parter og myndigheder og meget andet.
Derudover vil du også få opgaver som:
-Koordinering af laste- og losseopgaver
-Udarbejdelse af tolddokumenter, afregninger, forhandling af rater
-Servicering v. besætningsskift
Generelle kontoropgaver og assistance til andre afdelinger er også en naturlig del af jobbet, og da der anløber ca. 450 skibe årligt i Kolding Havn, bliver du en del af vagtordningen, som består af en telefonvagt 1 gang i ugen og hver 5. weekend.
For at lykkes i jobbet er det vigtigt, at:
-du er stabil og ansvarsfuld og sætter det at yde en god service højt
-du taler, læser og forstår dansk og engelsk, da du er i kontakt med mennesker fra hele verden
-du har overblik og kan navigere i en hverdag, hvor du skal have flere opgaver i gang sideløbende
-du er vant til at arbejde administrativt, kan holde struktur og gerne løber lidt hurtigere i perioder for at få puslespillet til at gå op
-er vant til at arbejde i teams og forstår vigtigheden af samarbejde
-du har kørekort B
Din baggrund er ikke afgørende. Det er naturligvis en fordel, hvis du tidligere har haft en lignende rolle, men du kommer lige så gerne med erfaring som shipping-/logistikassistent, speditør eller noget helt tredje. Alternativt er du nyuddannet inden for ovenstående og ønsker at få en fod indenfor i en stilling og en virksomhed, hvor du får en bred erfaring og et godt indblik i en veldrevet virksomhed.
om ansættelsen
Stillingen er på 37 timer og ligger primært i tidsrummet 8.00-16.00, og opstart er i et 16-ugers Try & Hire-vikariat gennem Randstad. Ønskelig opstart er 1. juli 2024.
ansøgning
Hvis du kan se dig selv i ovenstående, vil vi meget gerne høre fra dig. Alle ansøgninger behandles fortroligt, og vi kalder løbende ind til samtale, hvorfor du anbefales at ansøge snarest. Du søger via ANSØG NU her på siden. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte seniorkonsulent Dorte Poulsen på 92921198
om randstad
Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group, som er verdens største udbyder af HR-løsninger. Med over 4.900 kontorer fordelt på 39 lande formidler vi hver dag arbejde til mere end 650.000 mennesker verden over.
I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg og Kolding. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
RANDSTAD A/S, Kokholm, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6058991