BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at være på en arbejdsplads, hvor vi brænder for de faglige fællesskaber?
Vi er en flok engagerede kolleger på en mission for at sikre vores medlemmer de bedste forhold i deres arbejdsliv. Vi har højt til loftet, og bakker hinanden op i dagligdagen og i vores faglige udvikling.
Men vi savner dig til at håndtere arbejdsskadesager m.m., da den nuværende kollega går på pension.
Indhold i jobbet
- Medlemmets bindeled og talerør til Arbejdsmarkedets Erhvervssikring og ”tovholder” på arbejdsskadesagen.
- Arbejdsskadesager: Herunder besvarelse af skemaer, henvisning til arbejdsmedicinske klinikker, vurdering af afgørelser og økonomiske beregninger fra Arbejdsmarkedets Erhvervssikring og evt. udarbejdelse af klage dertil.
- Vurdering af grundlag for erstatningsansvarssager i samarbejde med advokat.
- Indhentelse af relevante akter f.eks. hos sygehus, egen læge, Politi, Arbejdstilsynet.
- Rådgivning af medlemmerne i sager med relation til arbejdsskadesagen, hvorfor det er en fordel med kendskab til kommunale sagsgange, sygedagpengeloven samt beskæftigelseslovgivningen.
Som socialrådgiver/socialformidler er du:
- engageret, imødekommende og proaktiv.
- lyttende og understøttende ift. medlemmerne.
- i besiddelse af gode skriftlige kompetencer med sans for detaljer og grundighed, da størstedelen af dine arbejdsopgaver primært er af administrativ karakter.
- god til at analysere, strukturere og har et godt overblik.
- god til at holde dig opdateret og være opsøgende på gældende lovgivning og praksis.
- god til at arbejde selvstændigt, og samtidig være en del af et fagligt arbejdsskadeteam på to.
- indstillet på at sidde på to personers kontor.
Personlige egenskaber:
- Stor lyst til at arbejde med området og absolut et ekstra plus, hvis du i forvejen har kendskab til området.
- Godt humør, omgængelig og med gå-på-mod.
- Fleksibel og samarbejdende.
- Hjælpsom, fordi vi hjælpes ad med at løse opgaverne.
Kørekort vil være en fordel.
Sådan ser vi den ideelle kandidat, men vi ved godt, at vi sikkert ikke kan få alle ønsker opfyldt.
Vi kan tilbyde:
- Du kan glæde dig til en arbejdsdag i en uformel atmosfære, hvor faglig og personlig udvikling prioriteres højt.
- Stillingen er som udgangspunkt på 30 timer eller efter nærmere aftale.
- Aflønning sker efter gældende overenskomst med HK’s personaleklub for Provinsen, hvor en individuel indplacering vil ske i forhold til dine kvalifikationer og med udgangspunkt i en grundløn på 25.772,51 kr. for en ugentlig arbejdstid på 30 timer.
Tillæg for personlige kompetencer forhandles ud fra principperne om Ny løn. - Arbejdsgiverbetalt pensionsordning (16,5 %), fritvalgsordning (6,5 %) samt særlig feriegodtgørelse (4,5 %).
- Tiltrædelse 1. august eller hurtigst muligt derefter.
Ansøgning med mere
Ansøgningsfrist 10. april 2024.
Send din ansøgning og CV via hjemmesiden: www.hk.dk/jobs. Find denne stilling og tryk på ”Ansøg”.
Ansættelsessamtaler finder sted 18. april og evt. 2. samtale 25. april.
Der bliver benyttet DISC profil analyse i forbindelse med ansættelsessamtaler.
HK ønsker at fremme ligestilling og opfordrer alle uanset køn, seksualitet, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Yderligere oplysninger:
Vi lægger stor vægt på, at vores nye kollega passer ind og føler sig godt tilpas, og vi opfordrer til, at du kontakter os, hvis du er i tvivl om noget eller ønsker yderligere uddybning af stillingens indhold, løn- og arbejdsvilkår eller lignende.
Kontakt: Fagchef, Stephan R. Kristiansen, tlf. 4115 1842, send gerne en sms for aftale om tidspunkt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kolding Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (30-32 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
HK Sydjylland, Jupitervej, 6000 Kolding
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6014535