Stærk administrativ profil søges til at understøtte fagcenter på socialområdet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du lide at være med til at sikre, at dagligdagens drift kører? Og vil du gerne være en del af en arbejdsplads i fuld udvikling, hvor der er plads til nysgerrighed, høj faglighed og humor? Så kunne det være dig, vi gerne vil tilbyde et spændende job på socialområdet.

 

Vores administrative medarbejder løber alt for stærkt, og opgavebunkerne vokser, og derfor har vi nu en spændende stilling til den rette. Vi har brugt et år på at opbygge administrative rutiner, en samlet økonomi og et center, hvor høj faglighed og samarbejde på tværs er i centrum. Vi har således et samlet center for bostøtte og væresteder, hvor socialfaglige medarbejdere løser opgaver på områderne §§ 82, 85, 99 og 104. Dvs. pædagogisk vejledning inden for psykiatri og handicap, væresteder og opsøgende opgaver.

 

Vi søger en administrativ medarbejder, der har en relevant uddannelse ift. opgaveløsningen, og som har erfaring fra og kan lide at arbejde med driften i en offentlig forvaltning. Dine opgaver bliver at understøtte organisationen ift. den daglige drift.

Vi tilbyder dig at blive en del af en arbejdsplads, hvor du får en vigtig rolle i at understøtte den udvikling, vi er i gang med. Din tætteste samarbejdspartner bliver din kollega i administrationen, centerlederen og den øvrige ledelse, og der er god stemning, let til grin og en uformel omgangstone. Du kommer fysisk til at sidde på Låsbyhøj, Nørregade 1 i Kolding.

 

Vi tilbyder dig bl.a. følgende arbejdsopgaver – nogle af opgaverne deles med andre administrative medarbejdere:

  • Sekretær for møder i MED og AMR
  • Opfølgning på projekter.
  • Ind- og udskrivning af borgere.
  • Understøtte de årlige lønforhandlinger administrativt.
  • Opfølgning på ferie/fraværstal og arbejdsgange.
  • Håndtering af ansættelser & fratrædelser.
  • Praktisk planlægning og tilrettelæggelse af møder.
  • Indkøb og styring af indkøb.
  • Oprettelse af nye medarbejdere og brugere i vores systemer.
  • Opsætning af it til nye medarbejdere.
  • Almene kontoropgaver såsom telefon, mødereferater og andre lignende opgaver.
  • Administrative ad hoc-opgaver.

Din nærmeste kollegas primære opgave er bl.a. ledelsesunderstøttelse, budget og løbende opfølgning på samme, understøttelse af processer omkring retningslinjer og rammer. Din nærmeste kollega fordeler de administrative opgaver, der kommer fra ledelsen.

Vi kunne godt tænke os, at du matcher følgende profil på flere af punkterne:

  • Du er skarp på it-systemer, og hvis du ikke kender dem, har du lyst til at sætte dig ind i dem
  • Du kender til MED-systemet – eller har lyst til at sætte dig ind i det
  • Du har erfaring fra en kommunal forvaltning, gerne socialområdet.
  • Du kan stille de undrende spørgsmål, som skaber udvikling i afdelingen.
  • Du har gode kommunikative kompetencer.
  • Du har sans for tal, økonomi og skriftlighed.
  • Du er systematisk og driftorienteret.
  • Du kan forholde dig til relevant lovgivning.
  • Du kan selvstændigt opspore svar og træffe en beslutning, når der ikke altid ligger en facitliste.
  • Du er struktureret og målrettet, men kan også navigere i, at der kommer akutte opgaver, og at to do-listen nogle gange må vente til i morgen.
  • Du er kvalitetsbevidst og kan arbejde selvstændigt med opgaverne.

Hvad tilbyder vi dig?

  • Du bliver en del af et fælleskontor med din kommende kollega Louise
  • Du får ca. 100 skønne kolleger
  • Du får mulighed for at sætte dit præg på opgaverne
  • Du får fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde, når opgaverne tillader det
  • Du får adgang til gratis fysioterapi
  • Du får adgang til massageordning (mod mindre betaling på 100 kr. per gang)
  • Du får adgang til kantine med lækker og sund mad

Om Center for bostøtte og væresteder

Vi understøtter borgere, der modtager støtte efter Serviceloven § 82 og § 85. Derudover har vi et SKP-team, som efter § 99 varetager udsatte borgere og borgere med sindslidelse, og vi har flere uvisiterede væresteder efter § 104.

Vores socialpædagogiske medarbejdere har personalefaciliteter og udgangspunkt fra Låsbyhøj, Nørregade 1, Kolding, hvor vi bor dør om dør med vores tætte samarbejdspartnere fra blandt andet Rusmiddelcentret, Ungekontakten, Børne/familiehuset og regionens Lokalpsykiatri

Fagcenteret er organiseret med en centerleder, administrative medarbejdere, fire afdelingsledere samt ca. 100 medarbejdere. Medarbejderne er opdelt i mindre teams og opdelt i psykiatri og handicap.

 

Dine kommende kolleger er kendetegnet ved at være engagerede, iderige, modige og faglig dygtige. Der er en høj trivsel og stor imødekommenhed.

Ledelsestilgangen er åbenhed, ordentlighed og tillidsbaseret, og der er en høj grad af indflydelse i det daglige arbejde. Vi arbejder med en anerkendende og samarbejdende dialog og forventer, at alle tager ansvar for, at opgaven løses med høj kvalitet og effektivitet. 

 

Selvværd og sammenhæng – vores tilgang

Vi er nysgerrige på borgerens liv, ønsker og drømme, og støtter borgeren i at tage ansvar i voksenlivet. Med udgangspunkt i Selvværd og Sammenhæng går vi borgerne i møde med tilgangen:

  • Stil spørgsmål før du giver svar
  • Skab mening sammen med borgeren
  • Gør det muligt

Derudover har vi fem leveregler, som er vores pejlemærker for mødet med borgerne:

  • Gå borgeren i møde
  • Sæt fællesskabet i spil
  • Det er borgerens plan/aftale
  • Alt indenfor din radar er dit ansvar
  • Tal et sprog, som alle mennesker forstår

Du kan læse mere om forvaltningens vision Selvværd & Sammenhæng på Kolding Kommunes hjemmeside:  selvvaerdogsammenhaeng.dk 
 

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Lønnen bliver fastsat efter principper for lokal løndannelse i henhold til ansøgerens kvalifikationer. Stillingen er med tiltrædelse pr 1.8.2023, og er på mellem 30 og 37 timer efter ønske og aftale.

Nærmere oplysninger: Er der spørgsmål, er du mere end velkommen til at tage kontakt til administrativ medarbejder Louise Lundberg. Send gerne sms eller mail, og lav en aftale på mail zlund@kolding.dk eller tlf. 23670893. Der er også mulighed for at tage kontakt til centerleder Marianne Petersen på mail vpete@kolding.dk.

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "send ansøgning" under stillingsopslaget

Ansøgningsfrist: Ansøgningsfrist er 12. juni. Vi indkalder kandidater til samtale 15. juni.

Samtaler forventes afholdt d. 22. juni.

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Kolding Kommune opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, handicap, religion og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=ba8274f6)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kolding Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Kolding Kommune - Bostøtte og Væresteder, Nørregade, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=ba8274f6&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5824011

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet