Mandag var en stor dag på Munkensdam Gymnasium, hvor de første studenter sprang ud med fest og farver.
Kantinen var fyldt med glade studenter iført røde huer, omgivet af familie og venner, der deltog i festlighederne. Stemningen var høj med bobler, smil og blomster i luften for at markere den betydningsfulde begivenhed.
Gymnasiet sender også held og lykønskninger til de studenter, der får deres huer tirsdag og onsdag.
Kilde: Munkensdam Gymnasium