Munkensdam Gymnasium fejrede tirsdag de nyudklækkede studenter med festivitas i gymnasiets kantine. Begivenheden blev præget af glade smil, kærlige kram og selvfølgelig en overflod af jordbær.
Blandt de fremmødte var stolte og rørte forældre, bedsteforældre samt søskende, der i fællesskab kunne hylde deres studenter, som strålede af stolthed og glæde. Skolen sender en stor, hjertelig lykønskning til alle tirsdagens studenter.
Kilde: Munkensdam Gymnasium