Kun få dage er tilbage, før sæsonkortholdere fra KIF Kolding skal sikre deres pladser for den kommende sæson i Bambuni Herreligaen. Hele 72% har allerede fornyet deres kort, mens fristen nærmer sig med hastige skridt tirsdag den 30. juni.
KIF Kolding opfordrer alle, der endnu ikke har fornyet, til at benytte guiden sendt på mail for at undgå manglende pladsgaranti. Hvis nogle oplever problemer eller ikke har modtaget vejledningen, er klubben klar til at hjælpe. Snart vil de ledige pladser blive tilgængelige for offentligt salg. Klubben takker for den store opbakning og ser frem til en kommende sæson med fansene tæt på banen.
Kilde: KIF Kolding