Kolding Kommune ser tilbage på den netop overståede forårets KLaP-teaterfestival, som har bragt liv og glæde til både store og små i byen. Festivalen fandt sted i Kolding og blev især bemærket i Nicolai, hvor en række forestillinger prægede forårets program.
For dem, der søger et gensyn med den mangeartede teaterkunst, har Kolding Kommune delt et link til en videogenoplevelse af festivalen på YouTube, hvor man kan gense nogle af de skønne øjeblikke fra årets KLaP-festival.
Kilde: Nicolai